FOREVERCLUB kuntosali, kokemuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tav
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokemuksia löytyy :) itse pidän paikasta, se maksaa 58e kk. hintaan sisältyy lastenhoito,jumpat,kuntosali, ja lasten satujumppa. oma henkilökohtainen ohjaaja myös, joka tekee liikunta suunnitelman omien toiveidesi/tarpeidesi mukaan.

kuntosalilla on hyvät ja siistit laitteet.. kannattaa aloittaa siellä.

Espoon Foreverillä ei ainakaan mun sopimukseen kuulunut minkäänlaisia ohjauksia - ei siis mitään. Hinnoittelussa niillä on vähän sellasta pelaamista. Niillä ei esim. ole kk-hintaa vaan 4vkon maksut; vuodessa on siis 13 maksua... Ja jos haluaa pitää lomaa, pitää maksaa enemmän, joten ihan samoihin menee. Elixialla mun mielestä reilumpi hinnoittelu. Muuten ihan ok paikka. Espoon lapsiparkki pelasi hyvin (Matinkylä). Hiljainen paikka, joten jos tykkää hektisestä meiningistä, sitä ei löydy.

Itse kuntosalista erittäin vähän kokemuksia, mutta jos elämässäsi tapahtuu salikauden aikana jotain miksi et voi salilla käydä niin maksat ja kalliisti. Meillä kävi näin, ero tuli ja tarkoituksena oli muuttaa paikkakunnalle missä tätä kuntosalia ei ole. Sanoivat ettei ole syy erota kuntosalista. Otin yhteyttä kuluttajasuojaan ja olivat sitä mieltä ettei tämä voi pitää paikkaansa. Olin yhteydessä kuntosaliin ja he sanoivat että soittivat itse kuluttajasuojaan ja sanoivat että näin vaan asia on ettei voi irtisanoa( eli kuntoklubi valehteli päin naamaa) Koska en saanut kuntoklubin kanssa asiaa selvitettyä olivat kuluttajasuojasta yhteydessä kuntoklubiin, kuntoklubi ei vastannut kuluttajasuojan puheluihin, sähköposteihin ei mihinkään moneen viikkoon. Kuluttajasuojasta nostivat kädet pystyyn ja käskivät nyt tekemään virallisen valituksen jotta kuntoklubi pääsisi kuluttajasuojan mustalle listalle ja joutuisi irtisanomaan sopimuksen. Taitaa olla vielä 6kk taistelut edessä ja tästä opin että ei enää ikinä!