Miksi mä olettaisin niin?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ja oletat, että olen pyytänyt poistamaan ko. ketjut? Ja niin, aloittamani ketjut on tehty siksi, että täältä niiden negatiivisten kommenttien lisäksi saa paljon myös hyviä neuvoja. Ja kritiikistä on ollut myös apua.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Kriittinen keskustelu on eri asia kun haukkuminen.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu no eipä tuo käytännössä toteudu kuitenkaan. Mielestäni turhaa surkutella, kun ihmiset puhuu pahaa. En suostu uskomaan, että on ihmisiä, jotka eivät koskaan ajattelisi negatiivisia asioita toisista ihmisistä. Miksi niistä pitäisi olla hiljaa? Etenkin jos ihminen itse on laittanut rohkeita kuvia nettiin ja vielä luulee itsestään liikoja? Ehkä kriittinen keskustelu on hyvä tapa palauttaa sellainen ihminen takaisin maanpinnalle.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miksi? Miksi täytyy haukkua?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jos mulla olisi joku syy, esim. päästä Playboy-lehteen (kroppa ei tosin riitä, mutta estääkö se muka jotain? ) tai muuten olisin erotiikkabisneksessä mukana ja haluaisin julkisuutta yritykselleni, niin laittaisin toki. Ja sitten saisitte haukkua ja kunnolla.
Eikö sulle opetettu kotona että ketään ei saa haukkua? Kiusaaminen on julmaa? Kenekään ulkonäön haukkuminen kun ei ole mielipideasia :snotty:
Muistelen että et itsekään tykännyt kun sun elämästä täällä pidettiin "kriittistä keskustelua" yllä? tais mode poistaa ne "kritiikkiä" sisältävät keskustelut aika nopeasti.
Modethan ne päättää ketä täällä saa haukkua ja ketä ei.
Tarkotin sitä että tuskin suakaan kamalasti nauratti kun olit jatkuvasti palstalaisten hampaissa?