kukas uskaltaa aamun kunniaksi pistää oman alastonkuvansa tänne haukuttavaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Jos mulla olisi joku syy, esim. päästä Playboy-lehteen (kroppa ei tosin riitä, mutta estääkö se muka jotain? :whistle: ) tai muuten olisin erotiikkabisneksessä mukana ja haluaisin julkisuutta yritykselleni, niin laittaisin toki. Ja sitten saisitte haukkua ja kunnolla. :)
Miksi? Miksi täytyy haukkua?
Eikö sulle opetettu kotona että ketään ei saa haukkua? Kiusaaminen on julmaa? Kenekään ulkonäön haukkuminen kun ei ole mielipideasia :snotty:
Juu no eipä tuo käytännössä toteudu kuitenkaan. Mielestäni turhaa surkutella, kun ihmiset puhuu pahaa. En suostu uskomaan, että on ihmisiä, jotka eivät koskaan ajattelisi negatiivisia asioita toisista ihmisistä. Miksi niistä pitäisi olla hiljaa? Etenkin jos ihminen itse on laittanut rohkeita kuvia nettiin ja vielä luulee itsestään liikoja? Ehkä kriittinen keskustelu on hyvä tapa palauttaa sellainen ihminen takaisin maanpinnalle.
Kriittinen keskustelu on eri asia kun haukkuminen.
Muistelen että et itsekään tykännyt kun sun elämästä täällä pidettiin "kriittistä keskustelua" yllä? tais mode poistaa ne "kritiikkiä" sisältävät keskustelut aika nopeasti.
Ja oletat, että olen pyytänyt poistamaan ko. ketjut? Ja niin, aloittamani ketjut on tehty siksi, että täältä niiden negatiivisten kommenttien lisäksi saa paljon myös hyviä neuvoja. Ja kritiikistä on ollut myös apua.
Miksi mä olettaisin niin?
Modethan ne päättää ketä täällä saa haukkua ja ketä ei.
Tarkotin sitä että tuskin suakaan kamalasti nauratti kun olit jatkuvasti palstalaisten hampaissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Hymmmm...muistelen että olet kuvaillut itseäsi seksikkääksi tällä palstalla...
No mies on mulle sanonut niin.
Mutta ristiriitahan syntyy siitä että pidät läskiä rumana, sanot että sinulla sitä on ja sitten kuvailet itseäsi seksikkääksi. Mutta jonkun toisen ylipaino onkin sitten naurun asia ja rumaa :snotty:
Tästä voisin päätellä; arvostelet muiden ulkonäköä, koska sulla on huono itsetunto. No tuskin se muiden haukkumisella paranee.
Eikös sun profiilissass ollut hiljattain vielä kuvauksena että seksikäs yh tai jotain? Vai meneekö mulla nikit sekasin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mutta ristiriitahan syntyy siitä että pidät läskiä rumana, sanot että sinulla sitä on ja sitten kuvailet itseäsi seksikkääksi. Mutta jonkun toisen ylipaino onkin sitten naurun asia ja rumaa :snotty:
Tästä voisin päätellä; arvostelet muiden ulkonäköä, koska sulla on huono itsetunto. No tuskin se muiden haukkumisella paranee.
Eikös sun profiilissass ollut hiljattain vielä kuvauksena että seksikäs yh tai jotain? Vai meneekö mulla nikit sekasin?
Vaikka miehet tykkää mun kropasta niin minä en välttämättä pidä.
Ei ole ollut mun profiilissa.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Miksi mä olettaisin niin?
Modethan ne päättää ketä täällä saa haukkua ja ketä ei.
Tarkotin sitä että tuskin suakaan kamalasti nauratti kun olit jatkuvasti palstalaisten hampaissa?
No en yöuniani menettänyt, eikä elämäni mennyt pilalle siitä. 1-2 kommenttia kolahti vähän pahemmin, muut oli sitä perinteistä paskaa, joka ei juurikaan heilauttanut.

Ja jos on jo saanut n. miljoona kertaa kuulla olevansa ylipainoinen, ylimeikattu, huono tanssija jne., ei ehkä kannattaisi ohittaa niitä "kateellisten puheina", vaan pitäisi ehkä tosissaan miettiä, että ehkä muut ovat oikeasti sitä mieltä ja sitten miettiä, että voisiko asialle tehdä jotain.
 
vieras
jos laittaa julkisuuteen kuvia,videoita ym niin aina ihmiset arvostelevat vaikka mitä sanoisit.esim.tuksu tunkee joka paikkaan itteään,luuleeko se että kaikki rakastaa sen ulkonäköä?kukaan ei arvostele sitä?

ja varmasti itse haukut toisten ulkonäköä,et välttämättä täällä,mutta jossakin.

 

Yhteistyössä