Mäkin tiedän yhden Majurin. Siis sukunimeltään.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:mun miehen tyopaikalla oli majuri Majuri eli arvo oli majuri ja sukunimi samaten
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mun miehen työkaveri on MÄYRÄ!!! Meillä puhutaankin isi-mäyrästä ja äiti-mäyrästä....Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun lapsuudenystävän sukunimi oli Patja =)Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Miehen veli juuri tänään mainitsi työkaverinsa jonka nimi on Patja. Herättää kuulemma hienoista hilpeyttä kun työpaikalla kuulutetaan "Patja toimistoon".
Alkuperäinen kirjoittaja kuutamolilja:Niin ja täälläpäin on ulosottomies nimeltä Karhu ja pappi nimeltä Taivainen, mites onkaan sattunu sopivasti...
Eteläpohjalainen nimi ja useimmiten muodossa Rinta-Opas. Kantatalo on ollut siis Opas, jota on sitten jaettu lasten kesken. Koska kaikki ovat kaiketi halunneet säilyttää talon nimen osana sukunimeään, on kehitetty mm. sukunimet Ala-Opas, Yli-Opas, Keski-Opas, Rinta-Opas, Mäki-Opas, Luoma-Opas, Kuusela-Opas.Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:Rintaopas,kuulostaa aika koomiselta.