K
kummitäti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja Kummitäti:Riitaannuin kummilapseni äidin kanssa ja nyt se ämmä ei anna minun tavata enää lasta!!! Suutuspäissään tuli sanottua yhtä sun toista, mutta ei kai meidän aikuisten väliset riidat saisi sotkea suhdettani kummilapseen?! Olen kuulemma huonoa seuraa KAIKILLE, eritoten kummilapselleni. Tuo ämmä on olevinaan niin pyhä, niin pyhä... Jos mulla on ollut elämässä vaikeuksia niin ei kai se musta sen huonompaa ihmistä tee -vai kelpaako kummiksi vain synnittömät?? Ei oikeastaan ois ees kiinnostanut alkaa kummiksi, mutta kun on sentään sukulaislapsi kyseessä... Tämä ämmä vetoaa siihen, kun suutuspäissäni sanoin, etten halua enää olla kummi.
Ämmittelet kummilapsesi äitiä ja toteat että et alunperin edes halunnut lapsen kummiksi.
Miksi sitten haluaisit tavata sen ämmän lasta josta et edes ollut kiinnoistunut? :snotty:
Miksi ihmeessä ihmiset ei osaa sanoa ei, silloin jos ei kiinnosta? Ja miksi sitten seläntakana täytyy ämmitellä?
Ettei sun ylpeydelles nyt vaan kolahtais että sua ei pidetä soveliaana kummiksi? Ja haluaisit vain kummilapsesi pelinappulaksi?
en minä selän takana ämmittele, olen sanonut suoraankin. muta eihän se hienohelma kestä suoraa puhetta päin naamaa! ja mun mielestä mulla sukulaisena ois oikeus tavata lasta. kummius vaan ei kiinnostanut, kun tiesin, ettei mun ostamat lahjat kelpaa sille ämmälle!