kuinka avata tukkeutunut WC- pönttö likaamatta käsiään??

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
voitteko uskoa, että mun mies sanoi, että hän ei ihan varmasti sitä aijo alkaa kaiveleen auki?!! :o eikö miehen pitäis olla sellanen pelastava ritari, joka tekis kaikkensa, naisensa vuoksi?!

Ei meilläkään mies viemäreitä ronklaa, mun hommaa se on :snotty:

Mut kyllä se tekee niin paljo muuta että kaivelen siitä hyvästä ne viemärit.

No eipä munkaan ukko suostunu pönttö avaan, kun pikkulikka testas kuinka monta rullaa wc paperia ja äidin libressee pönttö kestää, ennen kun menee tukkoon :laugh: Ronkin kummikäsine kädes eka ne isot köntit, sit kokeilin talkkarinpusua (sitä kumipumppu tötsää) ei auttanut. Meillä sattuu olemaan onneks viemärivaijeri ja sillä sain sit lopuks auki. Onneks ei ollut kenenkään soosit seassa :whistle:

Ja rautakaupoissa on myytävän jotain ihan hullua ainetta, putkimiehet ei oo mitään verrattuna siihen!!! Sellasta raejuttua, siitä kun kaataa pyttyyn tai viemäriin niin kuuluu kohina ja pohina ja vesikin katoaa pytystä! Oikeesti ihan käsittämätöntä ainetta :o

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
talon naisväki rykäsi pöntön tukkoon, ja nyt otettais ideoita vastaan, kuinka saada pönttö taas vetämään?!! :ashamed:

Onko mitään hajua siitä mikä sen on tukkinut? Siis jos on joku tamppooni/terveysside/vaippa siellä niin ei tosiaan kannata mitään putkimiestä sinne kaataa.

Täällä myös oli tukkeutunut pönttö...Huuhtelun (ties monennenko) lisäksi käsisuihkusta vaan kuumaa vettä ja vielä ohjeitten mukaan suolaa joukkoon, niin jopas aukes tukkeutunut pönttö! Kiitos vinkeistä!

Täällä siivotiin kanien vessalaatikkoa pönttöön ja nyt on kyllä paha tukos ja vielä syvällä. Oon sit tässä tuntitolkulla yrittäny availla mutta ei aukee. "Tulisuudelmaa" emme omista...

Yhteistyössä