Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:No voi. Ei ollut vielä kommentteja kommentoitavaksi...
Nyt menit asian viereenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäpä jos ei rakkautta enää riitä toista kohtaan? Sekö ei ole riittävä syy....?
Samaa mieltä. Parisuhdetta pitää hoitaa, mutta hyväksyä sekin, että valtaosta elämästä on kuitenkin arjen sietämistä. Kyllästyminen arkeen ei tarkota aina rakkauden katoamista. Se piilottelee, se vaihtelee ja se kuuluu parisuhteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No minusta ihmiset ei ehkä eroa liian helposti, vaan luullaan, että kaikki parisuhteessa muka järjestyy itsestään. Kun perhoset loppuu masusta, niin ajatellaan vaan, että se oli sit siinä, eikä mietitä, mitä asialle pitäs tehdä ja miksi niin kävi.
Kai siinävaiheessa, kun erotaan, on asiat jo tosi huonosti ja jotain ois pitänyt tehdä kauan sitten. Eri juttu on sitten, kun toinen on joku hullu pahoinpitelijä tai pettäjä. Joskus se voi olla vaan se toinenkin, joka menee pilaamaan kaiken tai on niin välinpitämätön, että toinen yrittää vaan yksin.
Mä toivon ainakin, että me ei erottais ikinä. Mulla ei ole ollut muita parisuhteita, kuin tämä, joten tämä on ainoa kokemus parisuhteesta.
Samaa mieltä...Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No jotkut ihmiset tosiaan eroaa liian heloiti ja jotkut taas ei eroa, vaikka pitäis. Riippuu mitä kommentilla tarkoitetaan, mutta periatteessa, mä kuulun tämän mielipiteen kannattajiin ja mulla on ollu yksi vakava parisuhde, joka on kestäny...laskee...18 vuotta.
Mun mielestä tuo kommentti tarkoitaa, että jotkut ei tunnu tajuavan, että rakastuminen vaihtuu vääjäämättä rakastamiseki, ja se taitekohta on jollekin ylitse pääsemättömän vaikea.
Kyllä mä ymmärrän mitä se kommentti tarkottaaAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No jotkut ihmiset tosiaan eroaa liian heloiti ja jotkut taas ei eroa, vaikka pitäis. Riippuu mitä kommentilla tarkoitetaan, mutta periatteessa, mä kuulun tämän mielipiteen kannattajiin ja mulla on ollu yksi vakava parisuhde, joka on kestäny...laskee...18 vuotta.
Mun mielestä tuo kommentti tarkoitaa, että jotkut ei tunnu tajuavan, että rakastuminen vaihtuu vääjäämättä rakastamiseki, ja se taitekohta on jollekin ylitse pääsemättömän vaikea.
Minusta se just on aika hassu syy, kun sekin on vähän itsestä kiinni, ellei oo hirveit ristiriitoja, jotka sen rakkauden näivettää. Jos muuten menee hyvin, niin vois vaikka miettiä, miten vois toista ilahduttaa, niinkuin se toinen ei ois ihan itsestäänselvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäpä jos ei rakkautta enää riitä toista kohtaan? Sekö ei ole riittävä syy....?
Todennäköisesti rakkaudesta ei ole pidetty huolta. Lapsettomat saavat tehdä mitä haluavat, mutta lasten kanssa tuon syyn takia pitäisi erota vain parisuhdeterapian jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäpä jos ei rakkautta enää riitä toista kohtaan? Sekö ei ole riittävä syy....?
Suhde mikä perustuu rakkauteen.Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Miten määritellään vakava parisuhde?Kyllä mulla on ehkä sitten ollut niitä 3...
MITÄH Olet eroamassa? :/Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Minä. :ashamed:
Ja tää on toinen vakava suhteeni.
Mutta nythän olen eroamassa... tosin olen yhä samaa mieltä. :xmas:
Helposti annoin periksi ja kyllä vaan, potkin itseänikin.
Kyllä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:MITÄH Olet eroamassa? :/Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Minä. :ashamed:
Ja tää on toinen vakava suhteeni.
Mutta nythän olen eroamassa... tosin olen yhä samaa mieltä. :xmas:
Helposti annoin periksi ja kyllä vaan, potkin itseänikin.
Rakkaus on tahdon asia ei tunteiden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäpä jos ei rakkautta enää riitä toista kohtaan? Sekö ei ole riittävä syy....?