Lapsuuden väärinkäsitykset

• Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä luulin tosi pitkään, että englanti ja amerikka on sama asia.. voi hyvänen aika kun koulussa sitten isolta taululta näin englannin ja se amerikkakin oli vielä erikseen...

hansu
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
Tai jos syö lunta!:D
Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.
Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?
En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.

Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt;)

Onneks se ei kuitenkaan ole niin
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.

Ja me kavereiden kanssa luultiin, että mies makaa liikkumatta naisen päällä ja molo vaan on sisässä.

Ja luulin myös että ihmiset asuvat maapallon sisäpuolella ja että Afrikassa on yksi maapallon seinä. Oli nolo olo kun joku piirsi ihmiset maapallon ULKOpuolelle ja näin taas viisastuin.

olen nähnyt niitä
Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.
En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.

Lumikirppu.

Samu
Joo, kyllä mä sen tiesin että siellä lumessa on öttiäisiä, mutta nuo ei ole loismatoja...eli puhtaasta lumesta ei loisia pitäisi saada. ( sori ot )

Samu
Alkuperäinen kirjoittaja :
Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt;)
Kerrankin näin päin:D

vieras
Minä luulin, että jos telkkarin lasi hajoaa niin ne ihmiset tulee sieltä sitten meidän olohuoneeseen ja että ne on sellaisia pieniä siellä. Sitten aina ajattelin, että kannattais hajottaa se lasi sillon, kun tulee Smurffit niin sain ne kotio. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Ollaankohan samoilta kulmin? :D
joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..

ja sit sanottiin et :eek:ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa :)

että tälläsiä ainakin mulla...

Samu
Alkuperäinen kirjoittaja sontikka:
Äiti kertoi, että ilmapallon keksi Ilmi Ilmonen. Sen kerroin sitten kaikille kavereillekin. Luulin näin pitkään, koska eihän äiti voi juksata...
Kaverin äiti väitti pitkään että kaksoisleuka lähtee leukaa taputtelemalla. Kaveri uskoi tämän ainakin 12 vuotiaaks ja taputteli sitten leukaansa säännöllisesti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Ollaankohan samoilta kulmin? :D
joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..

ja sit sanottiin et :eek:ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa :)

että tälläsiä ainakin mulla...
mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaks

Mie luulin, että raiskaukseen kuolee :ashamed:
Lapsia saadaan, kun menee naimisiin :D Ne vaan niinku tulee jostain, eikä seksi missään nimessä kuulu siihen asiaan mitenkään :eek:
Luulin myös että pissa tulee emättimestä.

Meillä on kotopuolessa järvi siinä vieressä... Ja luulin että siellä asuu järvipeikko joka syö minut jos menen ilman isää rannalle. Ja selitin naapurillekki että "Meijän isiä se peikko pelkää niin sen kans saa mennä sinne" :LOL:

Sitte luulin että puhelimessa asuu joku pikku-ukko ja äiti aina sille puhelee ko soittaa johonki. Siis olin tosi pieni sillon.
Faksin ymmärsin niin että kun sen paperin laittaa sinne niin se paperi menee vastaanottajalle, ja mietin miten se mahtuu johtoa pitkin menemään.

Mitähän muuta.... ei nyt tule mieleen...

vieras
Luulin karkauspaivan tarkoittavan sita etta kaikki vangit karkaa vankilasta, ja sita paljon murehdin aina karkauspaivan lahestyessa.
Valitin meidan naapurista vanhemmilleni kun he hakivat laheisesta jarvesta vetta kasvimaan kasteluun, ja epailin etta sittenhan vesi loppuu, eika me voida kayda enaa uimassa siella :D

vieras
No mie olin kyllä jo vähän isompi kun menkat alko (13v) niin luulin et sitä vuotoa kestää nyt sitten mun loppuelämän ajan, siis taukoamatta. Jotta hyvin oli näköjään oppi mennyt perille koulun terveydenhoitotunneilta.

mä luulin et vanhat ihmiset,siis70v yli tietää
mitä tapahtuu ku kuolee..millaista taivaas on ym.. :LOL:

mä en pysty vieläkään sanomaan hiuksiani tukaksi..
jos joku sanoo lapsille et tukan pitääs leikata tms niin
korjaan aina lapsille et tarkoitti hiuksia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulin karkauspaivan tarkoittavan sita etta kaikki vangit karkaa vankilasta, ja sita paljon murehdin aina karkauspaivan lahestyessa.
Valitin meidan naapurista vanhemmilleni kun he hakivat laheisesta jarvesta vetta kasvimaan kasteluun, ja epailin etta sittenhan vesi loppuu, eika me voida kayda enaa uimassa siella :D
mä luulin tuosta karkauspäivästä et silloin on kaikilla lapsilla oikeus karata :saint:

Yhteistyössä