vieras
Minä luulin tosi pitkään, että englanti ja amerikka on sama asia.. voi hyvänen aika kun koulussa sitten isolta taululta näin englannin ja se amerikkakin oli vielä erikseen...
Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Tai jos syö lunta!Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Tai jos syö lunta!Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Tai jos syö lunta!Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
Joo, kyllä mä sen tiesin että siellä lumessa on öttiäisiä, mutta nuo ei ole loismatoja...eli puhtaasta lumesta ei loisia pitäisi saada. ( sori ot )Alkuperäinen kirjoittaja hansu:En muista mikä öttiäinen munii sinne lumee... sellanen musta pieni, olisko ollu joku haisulainen tai muu vastaava...keväisin usein menee lumenpinnalla.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Mistäs ne toukkaset sinne lumeen ilmestyy?Alkuperäinen kirjoittaja hansu:Jos syö lunta niin voi oikeesti tulla matoja. Se ei ole mikään lapsuuden aikanen uskomus.Alkuperäinen kirjoittaja Samu:Tai jos syö lunta!Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Jos syö hiuksia, tulee matoja mahaan.
Kerrankin näin päinAlkuperäinen kirjoittaja mä:Luulin pienenä ettei miehet kakkaa ollenkaan. Kunnes sitten kerran isäni oli unohtanut laittaa vessanoven lukkoon ja yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä ja totuus selvisi. Olin aika hämmentynyt
Meilläpäin oli tää sama juttu ala-asteella.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ollaankohan samoilta kulmin?Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
Kaverin äiti väitti pitkään että kaksoisleuka lähtee leukaa taputtelemalla. Kaveri uskoi tämän ainakin 12 vuotiaaks ja taputteli sitten leukaansa säännöllisesti.Alkuperäinen kirjoittaja sontikka:Äiti kertoi, että ilmapallon keksi Ilmi Ilmonen. Sen kerroin sitten kaikille kavereillekin. Luulin näin pitkään, koska eihän äiti voi juksata...
mistä toi hymiö tohon pomppas eli... ota sisu-kasvaa tisu.. ja jatkui näin et ota kaks- kasvaa isommaksAlkuperäinen kirjoittaja vieras:joo. tän mä muistan .. ja jos syö viinirypaleen siemeniä, tai omenan siemeniä niin kasvaa mahaan omena/viinirypälepuu..Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ollaankohan samoilta kulmin?Alkuperäinen kirjoittaja pp:Alapäässä on tukka ja päässä hiukset, ja voi häpeää jos erehtyi sanomaan hiuksia tukaksi...
ja sit sanottiin et ta sisu -kasvaa tisu ... arvaa halusinko lapsena syödä sisu karkkeja tisujen kasvamisen pelossa
että tälläsiä ainakin mulla...
Sama homma :wave: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja loordi:Luulin ettei toiset ihmiset elä ollenkaan sillä aikaa kun ne ei ole mun kanssa tekemisissä hiukan itserakas...
mä luulin tuosta karkauspäivästä et silloin on kaikilla lapsilla oikeus karata :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulin karkauspaivan tarkoittavan sita etta kaikki vangit karkaa vankilasta, ja sita paljon murehdin aina karkauspaivan lahestyessa.
Valitin meidan naapurista vanhemmilleni kun he hakivat laheisesta jarvesta vetta kasvimaan kasteluun, ja epailin etta sittenhan vesi loppuu, eika me voida kayda enaa uimassa siella