Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Täällä yks
Keinoa en oo keksiny, panadol-burana "coctail" toimii kyllä melko hyvin kipuun
Yleesä mulla tulee "kohtaus" toiselle puolelle päätä, sit jomottelee monta päivää ja kun se kohtaus iskee toiselle puolelle, niin tietää, et viimeinkin se särky loppuu :/
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten pystyt olee koneella?
Tai nuo kohtauksetki kaiketi yksilöllisiä, mut ite joudun makaa pimeessä huoneessa hiljaa. Muuten hajoo pää ja pahimmillaan alkaa naamanpuolisko puutuu ym..
Ite en oo kuullu mitään keinoo päästä tuota hemmetin riesasta eroon.ikävä kyl..
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Mulla kans silleen, et kohtauksen aikana hiljaa pimeessä. En pysty avaamaan silmiä lainkaan, kun oksennan heti. Se on pelottavaa! Kipu on käsittämättömän kova.
Hankalaa on se, ettei lääkkeet pysy sisällä kun oksennan koko ajan...
Jos jollain jotain vinkkejä niin otan mielelläni vastaan! Mula tää on uus juttu. Vasta kaksi kohtausta olen saanut. Ilmeisesti stressistä tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Ei sulla kovin paha migreeni oo ku pystyt palstaileen. Tai ei ainakaan just nyt oo pahana...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi kauhean paha olla, jos koneen ääressä voi olla.. Onkohan jotain muuta kuin..?
Itsellä ainakin niin paha, että oksennan, voin pyörtyä, ei voi syödä eikä juoda mitään, ei liikkua, ei puhua.. ei yhtään mitään..
Ainoa mikä auttaa on vahva täsmälääke, mutta sekin täytyy ottaa heti hyvissä ajoin. Eikä siltikään aina vie pois. Itsellä on sellainen olo, että kuolema tulee!!
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Ei sulla kovin paha migreeni oo ku pystyt palstaileen. Tai ei ainakaan just nyt oo pahana...![]()
voip olla pahanakin mutta sillon kun on migreeni niin voi kyetä hypersuorituksiinkin...tai jos on ollut liian paljon migreenejä(kuten mulla ) niin sitä on "tehnyt" itsestään robotin joka tekee pakolliset toimet ja vähemmän pakolliset...
ap:lle...joo hyper migreenikko..ei päivää ole etteikö migreeniä ois..on tutkittu hutkittu ja nyt heitetty tyhjän päälle migreenin kanssa..
coktaililla miranax+panadol 1g ja joskus se 12,5mg..se no nyt mie nimenkin unohdin..
ei oo apua ollu mistään lääkkeistä eikä noistakaan, ainoastaan kärki pois..
migreenin jälkeen menee jalat kramppiin ja jumalaton särky niissä..tasapainottomuutta,puheen takeltelua , puutumista, pyörtyilyä, ääni ja valo herkkyys, joskus oksentelu, voimattomuus toisessa raajassa ym ym ..name it , I got it..
nyt on välitauko migreenissä mutta lupaavasti taas nykii päätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla migreeni diagnosoitu vuonna 1991.Migreenilääkkeitä on, mutta paremmin pärjään tavallisilla.Lähes joka päivä pää kipee ja melkein joka viikko migreeniäkin.Siihenkin tottuu ja toimii silloin robotinomaisesti tehden kotitöitä yms, vaikka olo on ...jääköön sanomatta mistä.Luksusta on ne päivät kun päätä ei särje.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:HEI!onko kenenkään lapsella migreeniä?itse kävin poikani kanssa äsken lääkärissä.kun hän on lauantaista asti oksennellut n.kerran päivässä(ei tänään enää)ja valittaa päänsärkyä..nyt seurataan tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla migreeni diagnosoitu vuonna 1991.Migreenilääkkeitä on, mutta paremmin pärjään tavallisilla.Lähes joka päivä pää kipee ja melkein joka viikko migreeniäkin.Siihenkin tottuu ja toimii silloin robotinomaisesti tehden kotitöitä yms, vaikka olo on ...jääköön sanomatta mistä.Luksusta on ne päivät kun päätä ei särje.
niimpä...luksusta tais olla eilen viimeeksi..mutta nyt jo nykii taas...eipähän se migreeni oo ku semmoset 4-5pv viikossa tai 3päivää kerrallaan...että hunajata hunajata
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla migreeni diagnosoitu vuonna 1991.Migreenilääkkeitä on, mutta paremmin pärjään tavallisilla.Lähes joka päivä pää kipee ja melkein joka viikko migreeniäkin.Siihenkin tottuu ja toimii silloin robotinomaisesti tehden kotitöitä yms, vaikka olo on ...jääköön sanomatta mistä.Luksusta on ne päivät kun päätä ei särje.
niimpä...luksusta tais olla eilen viimeeksi..mutta nyt jo nykii taas...eipähän se migreeni oo ku semmoset 4-5pv viikossa tai 3päivää kerrallaan...että hunajata hunajata
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mulla migreeni diagnosoitu vuonna 1991.Migreenilääkkeitä on, mutta paremmin pärjään tavallisilla.Lähes joka päivä pää kipee ja melkein joka viikko migreeniäkin.Siihenkin tottuu ja toimii silloin robotinomaisesti tehden kotitöitä yms, vaikka olo on ...jääköön sanomatta mistä.Luksusta on ne päivät kun päätä ei särje.
Sä varmaan olet jo kokeillut estolääkitystäkin?