V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä en tykkää hevosista, edes makkarassa.
päätön on päätön ilman hevostakin![]()
Onko sun kulkupelistäsi tehty meetvurstia vai miksi olet vaihtanut nikkisì?
Ihme olis jos suomalainen nainen ei "antais vähän muutakin".Kyllä moni antoi vähän muutakin.
Onko sun kulkupelistäsi tehty meetvurstia vai miksi olet vaihtanut nikkisì?
Muutkin huomanneet..ja sitten heräsit.
red-nuttu-päpäpä ainakin näyttää heränneen näillä kommenteilla siel ja tääl
Päättömän kyky oli ja on tiivistää sanottavansa lyhyisiin kommentteihin, joista aisti kuitenkin mitä oli asioista mieltä.Oon aina ihmetellyt kun kirjoitellaan tästä historiallisesta hahmosta. Sen vähän mitä luin, niin harvinaisen huonon huumorintajun omaava tapaus oli. Ilmeisesti hiukkasen päässä vikaa, mutta kovin kyllä palstan naiset hänen jutuille kikattelivat. Koskaan ei tullut pidempää viestiä, eikä mitään muutakaan järkevää. Oman elämän surkimus, palstan stara.
Oliko hän siis alunperin punatakki, red-coat vai mikä. Mihin tämä punatakki viittasi?
Ihmettelen sitä, että mikä oli hönen salaisuus. Miksi niin moni nainen hänestä kiinnostui?
ozikko on hänen nikkinsä mutta onnistui jotenkin siinä että jos sen mainitti niin viesti meni modejen haaviinOliko hän siis alunperin punatakki, red-coat vai mikä. Mihin tämä punatakki viittasi?
Palstan ilkein...en tunnista. Mä ja Alepa-täti ollaan ilkeämpiä kuin Päätön.kuulehan ekko
oli palstan ikuna ilkein ihminenja muistanet sen ette se koskaan peukuttanut kenellekkään miehelle koska vartioi haaremiaan mustasukkasena
myönsit sen itsekin joskus vuosia sitten
E ole kuollu vai onko muka? Nyt faktat pöytään!Miksi vieläkin puhutte edesmenneestä? Jatkakaa eetenpäin.
hiljaa nyt päätönMiksi vieläkin puhutte edesmenneestä? Jatkakaa eetenpäin.
Sehän laittoi muuten sellaisen viestin vuosia sitten että p on muka delannutE ole kuollu vai onko muka? Nyt faktat pöytään!
JuuSehän laittoi muuten sellaisen viestin vuosia sitten että p on muka delannut
sellainen ketku se on aina ollu
Tässä sen taas näki. Kuvitellaan ties mitä harmaista. Mulla on nikki täällä mutta se ei ole päätön. Olen nainen.hiljaa nyt päätön
nyt keskustellaan siusta