Päätön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hou-hou-hou

drunk_dancing_deer_santa.gif

Oon aina ihmetellyt kun kirjoitellaan tästä historiallisesta hahmosta. Sen vähän mitä luin, niin harvinaisen huonon huumorintajun omaava tapaus oli. Ilmeisesti hiukkasen päässä vikaa, mutta kovin kyllä palstan naiset hänen jutuille kikattelivat. Koskaan ei tullut pidempää viestiä, eikä mitään muutakaan järkevää. Oman elämän surkimus, palstan stara.

Oliko hän siis alunperin punatakki, red-coat vai mikä. Mihin tämä punatakki viittasi?

Ihmettelen sitä, että mikä oli hönen salaisuus. Miksi niin moni nainen hänestä kiinnostui?

Oon aina ihmetellyt kun kirjoitellaan tästä historiallisesta hahmosta. Sen vähän mitä luin, niin harvinaisen huonon huumorintajun omaava tapaus oli. Ilmeisesti hiukkasen päässä vikaa, mutta kovin kyllä palstan naiset hänen jutuille kikattelivat. Koskaan ei tullut pidempää viestiä, eikä mitään muutakaan järkevää. Oman elämän surkimus, palstan stara.

Oliko hän siis alunperin punatakki, red-coat vai mikä. Mihin tämä punatakki viittasi?

Ihmettelen sitä, että mikä oli hönen salaisuus. Miksi niin moni nainen hänestä kiinnostui?
Päättömän kyky oli ja on tiivistää sanottavansa lyhyisiin kommentteihin, joista aisti kuitenkin mitä oli asioista mieltä.

Palstan paras huumorintaju.

kuulehan ekko

oli palstan ikuna ilkein ihminenja muistanet sen ette se koskaan peukuttanut kenellekkään miehelle koska vartioi haaremiaan mustasukkasena

myönsit sen itsekin joskus vuosia sitten

kuulehan ekko

oli palstan ikuna ilkein ihminenja muistanet sen ette se koskaan peukuttanut kenellekkään miehelle koska vartioi haaremiaan mustasukkasena

myönsit sen itsekin joskus vuosia sitten
Palstan ilkein...en tunnista. Mä ja Alepa-täti ollaan ilkeämpiä kuin Päätön.

Päättömän tapa ilmaista asiat on suora, erilainen mihin lumihiutaleet on tottuneet. Mua se ei hätkähdyttänyt, ja se lämmin sydän löytyi karujen puheiden takaa.

Haaremista ja Päättömän vaikuttimista olla palstalle en tiedä koska olen varattu, ja pystyin heittämään rentoa kaveriläppää sen kans. Joku muu on parempi arvioimaan haaremeita.