oli pakko kysyä :/ ja minkäläinen ihminen on psykoosissa?Ei tajua mitään vai?Tai?....
voi ei tai wau,että pääsit ihana :hug: mulle ei olisi tullut ikinä mieleen että sä oot ollut :hug: Olet varma vahva ja kiva ihminen :hug: :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pääsee pois. itse olen vakavan psykoosin ´ja psykoottisen kauden läpi käynyt
ei enää halua lukea,ei kiitos,mielummin kysyn teiltä :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae sanalla psykoosi ->
http://www.terveyskirjasto.fi/
juu,alkoholista on monella toi sen takia mä en halua enää edes lasilista juoda :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Mun äitini oli psykoosissa mutta se johtui alkoholista ja sen seurauksista!
pääsemättä? Siis koko elämää suljetulla?Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Voi päästä, ja voi olla myös pääsemättä.
Ei ihminen voi mennä vaan yhtäkkiä psykoosiin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:haluan vielä kysyä,kun unta pakko saada eli jos mä meen psykoosin ja olen vauvan kanssa kotona?Eli varma aika vaarallista tai ei ole?Sorry että niin tyhmät kysymykset mulla on aina :ashamed: pakko tietä,minulla on niin kova huoli lapsista aina,että haluan tietä kaikki :snotty:
miksi niin paljon sairauksia maailmassaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:psykooseja on monen asteisia, on sellaisia joissa ihminen ei enää reagoi ympäristöön--> vakava psykoosi sekä helpompia joissa ihminen kuulee mm ääniä, näkee ihmisiä/hahmoja
Ei se lasillisesta tule vaan pitkäaikaisesta alkoholin suurkulutuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juu,alkoholista on monella toi sen takia mä en halua enää edes lasilista juoda :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Mun äitini oli psykoosissa mutta se johtui alkoholista ja sen seurauksista!
mutta voinko mä,jos on stressiä paljon?Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ei ihminen voi mennä vaan yhtäkkiä psykoosiin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:haluan vielä kysyä,kun unta pakko saada eli jos mä meen psykoosin ja olen vauvan kanssa kotona?Eli varma aika vaarallista tai ei ole?Sorry että niin tyhmät kysymykset mulla on aina :ashamed: pakko tietä,minulla on niin kova huoli lapsista aina,että haluan tietä kaikki :snotty:
Hoitomuotoja on monenlaisia. Myös avohoidossa on kuntoutujia, jotka psykoosin kautta ovat sairastuneet skitsofreniaan.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:pääsemättä? Siis koko elämää suljetulla?Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Voi päästä, ja voi olla myös pääsemättä.
Joo . Psykoosi ei kuitenkaan tule yhtäkkiä vaan se oireilee ensin muilla tavoin.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:pääsemättä? Siis koko elämää suljetulla?Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Voi päästä, ja voi olla myös pääsemättä.
voi ei,jopa ne äidit jotka rakastavat lapsia yli kaikea?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valitettavasti töissä hoidan sellaista ihmistä joka on psykoosin vuoksi yrittänyt oman lapsensa tappaa, nykyisin tosin aivan ihana ihminen