Miten niin silmistä näkee, että on raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
Mä olin ihan ihmeissäni, kun yksi vanhempi naishenkilö tuli kyselemään että onko meille tulossa toinen lapsi. Olin ihan ihmeissäni ja totesin raskauden olevan vasta alkumetreillä. Siihen tämä täti totesi, että silmistähän sen näkee.

Eräs toinenkin vanhempi nainen totesi mulle raskauden näkyvän silmistä.

Mikä juttu tää on? Yrittääkö kaikki vanhat täditä saada odottavat äidit paljastamaan salaisuudet ennen aikojaan? Kyllähän mun vatsaakin vähän turvottaa mutta en nyt olisi luullut että siitä vielä huomaa...

Mulle kans pomo töissä sanoi kun odotin esikoista (jotain rv 12) että millon teille tulee vauva. Olin ihan että :o , kun en oltu vielä kellekään ees kerrottu. Sanoi että silmistä sen näkee.

Mun isäpuoli kanssa sanoi mulle että näkee silmistä milloin on vauva tulossa. Niin se vaan näki minustakin , eikä äitille (mun äitille) mitään puhunnu, hymisi vaan =)
Ja sit kun kerrottiin , tuo tuumasi että tiesi jo :o

seesteisyys

Mut MIEHET vanhemmat ei nuoret lapsiatekevät - näkee sen rinnoista. :laugh: ihan totta

kyllä ihminen hehkuu päällepäin-toki voihan se olla jostain muustakin syystä et on onnellinen :heart:

se on vaan hienovaraisempi ilmaisutapa kuin että, " sulla on näköjään tullu tota turvotusta ja läskiä lisää sitten viimenäkemän ja mahakin pömpöttää niin siitä huomasin että oot raskaana."
Ottakaa hyvät ihmiset se järki käteen! Ettehän voi oikeasti uskoa, että siellä silmissä vilkkuu sikiön kuvat!

Alkuperäinen kirjoittaja niittyleinikki:
se on vaan hienovaraisempi ilmaisutapa kuin että, " sulla on näköjään tullu tota turvotusta ja läskiä lisää sitten viimenäkemän ja mahakin pömpöttää niin siitä huomasin että oot raskaana."
Ottakaa hyvät ihmiset se järki käteen! Ettehän voi oikeasti uskoa, että siellä silmissä vilkkuu sikiön kuvat!

no jos joku huomaa raskauden ihan ekojen viikkojen aikana, niin ei se voi vatsasta johtua ku ei sillon oo vielä vatsaa tullut näkyviin välttämättä.

sitten vielä sekin,että odottavat äidit käyttäytyvät eritavoin jo aivan raskauden alkuvaiheessakin, esim. silittelevät vatsaansa,katselevat lapsia imelästi hymyillen ja hymyilevät koko ajan (itse olen merkille laittanut, ei ihan faktaa välttämättä :)) sitten jos tietää vielä naisen elävän vakituisessa parisuhteessa, haaveilevan lapsista yms. niin voi helposti laskea yhteen 1+1 ja siinä sen jutun juju. Vai mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mieheni naurahti, että hän näki sen silmistäni. Olivat kuulemman jotenkin loistaneet kirkkaina (siis jo ennen kuin itselleni tuli mieleen tehdä testi).

aika jännää!!! :0
vaikea uskoa tuota....

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Juu, mä olen myös kuullut että rinnoista sen näkee, tai no huomaa ja tottahan se on, mun kohdallani ainakin. :D

Tottahan tissit heti kasvaa, ainakin mulla. Tiesin jo ennen kuukautisten myöhässä oloa olevani raskaana kun heti tissit kasvoi. Paino noussut jokaisen kanssa vain 5-8kg.

Yhteistyössä