Pärjäättekö naiset jos joku hyökkää kimppuun?

  • Viestiketjun aloittaja ulkona
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä naiset on tästä mieltä. Mut ilta hämärissä kuljen hupussa ja kun nään yksinäisen naisen kävelemän päästän suden jahtiäänen ja ulvon ja liskon kieleni lipoo huulia ja kiristän vauhtia nainen kiristää vauhtia mut mä juoksen kii mut sitku kohil meenkin ohi. Onko tää väärin tehty?
on, nainen voi säikähtää niin että saa elinikäiset traumat
 
Mitä naiset on tästä mieltä. Mut ilta hämärissä kuljen hupussa ja kun nään yksinäisen naisen kävelemän päästän suden jahtiäänen ja ulvon ja liskon kieleni lipoo huulia ja kiristän vauhtia nainen kiristää vauhtia mut mä juoksen kii mut sitku kohil meenkin ohi. Onko tää väärin tehty?
Kutsuäänen kyllä tiedän, mutta miltä kuulostaa jahtiääni?😁
 
Mitä naiset on tästä mieltä. Mut ilta hämärissä kuljen hupussa ja kun nään yksinäisen naisen kävelemän päästän suden jahtiäänen ja ulvon ja liskon kieleni lipoo huulia ja kiristän vauhtia nainen kiristää vauhtia mut mä juoksen kii mut sitku kohil meenkin ohi. Onko tää väärin tehty?
Miten nainen nyt tuollaista pelkäisi....



Kuinka moni tietää, miten ensimmäinen kirjoitettu Punahilkka-satu (Perrault) päättyi? Susi käski Punahilkan riisuutua ja tulla viereensä sänkyyn. "Miksi sinulla on noin suuret kädet?" kysyi Punahilkka. "Jotta voisin paremmin syleillä sinua" vastasi susi. Tyttö ei tehnyt vastarintaa ja lopuksi susi söi Punahilkan. Mitään pelastavaa metsästäjää ei tullut.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joskus sitä voi pienikin pärjätä..
Kiusasin mun 12 vuotiasta siskon tyttöä laittamalla karkkipussin pöydälle mun selän taakse ja ite seisoin välissä ettei se saa sitä. Tää tyttö sitten otti ja potkaisi täysillä suoraan mua kasseille.

Tappelussa varmaan pärjäisin hänelle kun olisin varautunut, mutta kyllä hieman hävettää kun olen 90kg ja 180cm mies ja meen ottamaan 12vuotiaalta TYTÖLTÄ turpaan 😂 Tytön äiti (eli mun sisko) pikkusen nauroi kun tuli keittiöön ja näki kun olin polvillaan maassa ja tyttö vieressä veteli karkkia iloisena
Aika onneton oot, ei millään pahalla 😂😂 Ei kai 12 vuotiaan potku voi noin paljon sattua 😂
 

Yhteistyössä