Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Mut miks ne kuvat on ollu aina eri naama? Ja sillonku ku vuonna 2014 kysyin ootko mies1 ni sanoit joo olet ku yksäril kysyin. Mut sit viimeks kielsit ollees
Ihan sama naama joka kuvassa on.

Multa varmasti löytyy tuo viesti koska en ole poistanut vanhoja viestejä. Veikkaan että olen vitsillä heittänyt että olen mies1.🤷‍♀️

Olen jutellut mies1 kanssa yksäreillä ja hän laittoi kuvansa, ei näyttänyt minulta.😁
 
9MM
Ihan sama naama joka kuvassa on.

Multa varmasti löytyy tuo viesti koska en ole poistanut vanhoja viestejä. Veikkaan että olen vitsillä heittänyt että olen mies1.🤷‍♀️

Olen jutellut mies1 kanssa yksäreillä ja hän laittoi kuvansa, ei näyttänyt minulta.😁
mut selitä viel se vuoden 2014 ku se oli ihan eri kroppakinnku nää viimoset. Ni sit uskon taas
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
mut selitä viel se vuoden 2014 ku se oli ihan eri kroppakinnku nää viimoset. Ni sit uskon taas
2014 ja 2024 kroppa saattaa vähän muuttua?
Yleensä kesäisin hoikka talvisin en niin tikissä jne…

En muista mitä kroppakuvia olen laittanut mutta mitäs jos tehdään mielummin niin että sitten kun sulla on jotakin todisteita niin tule sitten keskustelemaan asiasta? Helpompi niihin on sitten vastata…
 
9MM
2014 ja 2024 kroppa saattaa vähän muuttua?
Yleensä kesäisin hoikka talvisin en niin tikissä jne…

En muista mitä kroppakuvia olen laittanut mutta mitäs jos tehdään mielummin niin että sitten kun sulla on jotakin todisteita niin tule sitten keskustelemaan asiasta? Helpompi niihin on sitten vastata…
no etkö muista sitä madventures juttua ja kyl sillon kasvotkin oli eri. Pakko myöntää etten jaksa kaivaa sitä kuvaketjua ku siin oli kymmeniä sivui. Mut laita nyt kuvas ni se on si helppo vertailla edelliseen. Mut siin 2014 kuvas olit täysin erinäkönen mitä myöhemmissä ja niissäkin eroavaisuuksia
 
no etkö muista sitä madventures juttua ja kyl sillon kasvotkin oli eri. Pakko myöntää etten jaksa kaivaa sitä kuvaketjua ku siin oli kymmeniä sivui. Mut laita nyt kuvas ni se on si helppo vertailla edelliseen. Mut siin 2014 kuvas olit täysin erinäkönen mitä myöhemmissä ja niissäkin eroavaisuuksia
Sä valehtelet, ei siis mikään ihme, että et ”jaksa” kaivaa todisteita.🤭

Muistan ehkä kuvan, sanoit, että Rikun (?) silmät?
 
Kerro yks hyvä syy miks mun pitäis valehdella? Etkö muista sitä ku kehuin sun silmii madventturesin silmiks taitaa olla niin et sä et muista ku tullu paljon luikuria jos on totta ni muistaa kyl sanomisensa.
Tarkoitin että valehtelet siinä, että kuvat eivät ole minusta otettuja.

Ne jotka olen täältä nähnyt niin tietävät kyllä miltä näytän. He ovat enemmän merkityksellisiä ihmisiä, en koe, että sinulle viitsin laittaa mitään kuvia.
En oikein välittänyt tavastasi toimia nurkan takana. Petolliset ihmiset eivät ole hyviä. Luulin että ollaan palstakavereita kun yksäreitäkin vaihdettiin…🤷‍♀️

Jos olisit kysynyt suoraan niin olisin toki voinut lähettää vaikka mitä.
 
9MM
Tarkoitin että valehtelet siinä, että kuvat eivät ole minusta otettuja.

Ne jotka olen täältä nähnyt niin tietävät kyllä miltä näytän. He ovat enemmän merkityksellisiä ihmisiä, en koe, että sinulle viitsin laittaa mitään kuvia.
En oikein välittänyt tavastasi toimia nurkan takana. Petolliset ihmiset eivät ole hyviä. Luulin että ollaan palstakavereita kun yksäreitäkin vaihdettiin…🤷‍♀️

Jos olisit kysynyt suoraan niin olisin toki voinut lähettää vaikka mitä.
Emmä sitä nää nurkan takana toimisena kun kaikki näkee tekstit kuiteskii. Ja mulle vast tänään siinä hetkessä nousi epäilys ja otin asian esiin ettei se ole minun mielenpäällä. Mut ne kuvat vaan ei stemmannu yhteen ja sitä pyöritellyt mieles et voisko olla niin et se ihminen johka kiintynyt vedättäis. Mun mielestä mä otin ongelman reilusti esiin. Ku mä tykkään siit et kaikki otetaan esiin ja jutellaan ja elämä jatkuu toki mä voin olla vainoharhainen ja pahoittelen.
 
Nojaa täällä kaikki näkee tekstit joten ei se oo juoruumista mut miks se vuoden 2014 kuva oli niin eri? Ja kuten sanoit tykkäät keppostella ni kaikki voi olla vaan suurta shouwta. Mut kyl mua hämmästyttää miten oot aina niin erinäkönen joka kuvas mitä laittanu tänne
On se silloin jos just edellisenä iltana olen yrittänyt auttaa sua yksäreillä ja ollaan jaettu asioita. Olet avautunut asioista ja niin minäkin.

Toivottavasti pidät edes yksärit omana tietonasi, on laitonta julkaista niitä täällä.

Kuten sanoin. Valot, kuvakulmat jne. Punatukkakuva oli muokattu ja yksi toinen kuva. Kaikki on minulla kyllä omassa kuvakansiossa. En osaa paremmin asiaaa sinulle selittää, mutta yritin kuitenkin.

Todistustaakka on kuitenkin sinulla eikä minulla.
 
Emmä sitä nää nurkan takana toimisena kun kaikki näkee tekstit kuiteskii. Ja mulle vast tänään siinä hetkessä nousi epäilys ja otin asian esiin ettei se ole minun mielenpäällä. Mut ne kuvat vaan ei stemmannu yhteen ja sitä pyöritellyt mieles et voisko olla niin et se ihminen johka kiintynyt vedättäis. Mun mielestä mä otin ongelman reilusti esiin. Ku mä tykkään siit et kaikki otetaan esiin ja jutellaan ja elämä jatkuu toki mä voin olla vainoharhainen ja pahoittelen.
Kiintynyt? Kuka ja keneen?
 
Mä oon välittänyt sust kaikki nää vuodet. Mut tänään nousi epäilys ja halusin ottaa asian esille. Siis palstakamuna ja oon kiitollinen avusta enkä julkaise sun yksäreitä. Ja joskus on vaikeita asioita mut nekin pitää ottaa esiin ni ei jää epäilystä
Ihan vain mielenkiinnosta on kysyttävä, että miksi et kysynyt minulta? Kyllä tuo on petollista ja outoa, että ei kysytä, etenkin niitä vaikeita asioita, suoraan ihmiseltä jonka kanssa on juuri vaihdettu ahkerasti yksäreitäkin jne?

Toinen kysymys. Mitä väliä sillä on jos kuvat eivät olisikaan minusta otettuja, mitä se muuttaisi? Ei me olla kuin palstatuttavia/hyvänpäivän palstakavereita? Ei me tulla koskaan näkemään livenä, ainakaan tarkoituksella.
 
9MM
Ihan vain mielenkiinnosta on kysyttävä, että miksi et kysynyt minulta? Kyllä tuo on petollista ja outoa, että ei kysytä, etenkin niitä vaikeita asioita, suoraan ihmiseltä jonka kanssa on juuri vaihdettu ahkerasti yksäreitäkin jne?

Toinen kysymys. Mitä väliä sillä on jos kuvat eivät olisikaan minusta otettuja, mitä se muuttaisi? Ei me olla kuin palstatuttavia/hyvänpäivän palstakavereita? Ei me tulla koskaan näkemään livenä, ainakaan tarkoituksella.
Nojaa se tuli silloin mieleen ja kiitos vastauksesta yks blokkeri putos pois ettei mee väärään ja se tarina sai lopun. Niin ei se sinäänsä mua liikuta onko trolli vai ei mut halusin saada selvyyden asiaan ku se oli mun mielenpäällä mä kelaan ne asiat ja sit taas eteenpäin sellasta se on siks tykkäsin juat möröstä ku kaikesta pystyi keskustella ja tiukkoi paikkoi mut kukaan vetäny hernettä nokkaan. Rehellisyys oli se liima
 
Nojaa se tuli silloin mieleen ja kiitos vastauksesta yks blokkeri putos pois ettei mee väärään ja se tarina sai lopun. Niin ei se sinäänsä mua liikuta onko trolli vai ei mut halusin saada selvyyden asiaan ku se oli mun mielenpäällä mä kelaan ne asiat ja sit taas eteenpäin sellasta se on siks tykkäsin juat möröstä ku kaikesta pystyi keskustella ja tiukkoi paikkoi mut kukaan vetäny hernettä nokkaan. Rehellisyys oli se liima
Tuollaisella toiminnalla annat itsestäsi petollisen kuvan.
Annan sellaisen pienen vinkin, että melko hyvin asiat selviää ihan kenen kanssa tahansa, kun kysyy asiat tältä ihmiseltä ihan suoraan.
Koska, kuka muu asiasta voi paremmin tietää kuin henkilö itse josta puhut nurkan takana.:)

Hernettä ei kannata vedellä nekkuun ihan mistä vain, jos vetää niin ehkä ei ole kohdannut todellisia ongelmia.👍

Hattaran kuvia ja levollisia unia.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
Tuollaisella toiminnalla annat itsestäsi petollisen kuvan.
Annan sellaisen pienen vinkin, että melko hyvin asiat selviää ihan kenen kanssa tahansa, kun kysyy asiat tältä ihmiseltä ihan suoraan.
Koska, kuka muu asiasta voi paremmin tietää kuin henkilö itse josta puhut nurkan takana.

Hernettä ei kannata vedellä nekkuun ihan mistä vain, jos vetää niin ehkä ei ole kohdannut todellisia ongelmia.

Hattaran kuvia ja levollisia unia.
Nojaa mä en muista koska olisin vetänyt hernettä nokkaan. Sähän se jotenkin kimmastuit ja annoit tulla täys laidallisen. Mun teksti oli kaikkien näkyvillä eikä yksärillä selän takana. Ja kuten sanoin et se oli vain epäilys mut jotenkin sun toiminta todisti sen.
 
Nojaa mä en muista koska olisin vetänyt hernettä nokkaan. Sähän se jotenkin kimmastuit ja annoit tulla täys laidallisen. Mun teksti oli kaikkien näkyvillä eikä yksärillä selän takana. Ja kuten sanoin et se oli vain epäilys mut jotenkin sun toiminta todisti sen.
Ei ollut tarkoitus kyllä tuottaa sellaista tunnetta, että annan täyslaidallisen.😦 Miten sä sen noin otit?😦
En ole yhtään kimmastunut vaan hämmästynyt.

Se oli minusta petollista ja kirjoitin hyvät perustelut että miksi.
 
9MM
Ei ollut tarkoitus kyllä tuottaa sellaista tunnetta, että annan täyslaidallisen.😦 Miten sä sen noin otit?😦
En ole yhtään kimmastunut.

Se oli minusta petollista ja kirjoitin hyvät perustelut tähän.
no ei ollut petollista emmä voi aina odottaa sitä millon joku on online tällä palstalla jos mulla asiaa ni kirjotan sen heti ja sitkun toinen tulee ni vastatkoot sitten. Emmä jaksa vatvoo asioita vaan annan tulla heti jos jotain mielenpäällä
 
no ei ollut petollista emmä voi aina odottaa sitä millon joku on online tällä palstalla jos mulla asiaa ni kirjotan sen heti ja sitkun toinen tulee ni vastatkoot sitten. Emmä jaksa vatvoo asioita vaan annan tulla heti jos jotain mielenpäällä
Olet aito palstamamma. Kun tulee ongelmia ukon/naapurin yms. kanssa niin avaudut siitä palstalla?😁
Sen sijaan jos juttelisit heidän kanssa suoraan niin asiat saattaisivat ratketa?🤭

Ja et kai vaan oleta että ihmiset lukevat kaikki palstan viestit?😂

On ollut kuukausia että en ole edes kurkannut pitkään yhteisketjuun…
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
nope tää ongelma liittyi palstaan ja otin aiheen esiin kyl mä tiesin et tunnistat ittes ja nyt tää homma on mun mielestä selvä sun kaahan tää juteltiin vaikkakin julkisesti
Helposti tunnistaa kun eipä täällä muut paljon kuvia enää laittele kuin minä ja Roosa.

Mut nyt levollisia unia ja hattaran kuvia.❤😴
 
9MM
Helposti tunnistaa kun eipä täällä muut paljon kuvia enää laittele kuin minä ja Roosa.

Mut nyt levollisia unia ja hattaran kuvia.❤😴
Mut kiitos lispetti vastauksista ni ei tarvii sitä stooria haihatella ja se oli vain harhaa ois menny pahasti väärään 🫡 ja matka jatkuu. Ku se oli 12 vaihtoehto ja toinen oli harhakuvitelmaa. Ja toinen oikee ni ei jäänny ku oikee jälelle.
 
Mut kiitos lispetti vastauksista ni ei tarvii sitä stooria haihatella ja se oli vain harhaa ois menny pahasti väärään 🫡 ja matka jatkuu. Ku se oli 12 vaihtoehto ja toinen oli harhakuvitelmaa. Ja toinen oikee ni ei jäänny ku oikee jälelle.
En ymmärrä viestiäsi, mutta se oli kaiketi tarkoituskin?🤷‍♀️
 
Näinhän se on ittelle kerroin kun sain nähdä toden vähänku raaputti. Ni nyt ei tarvii tuhlaa aikaa harhaan ja niihin kuvitelmiin🫡 kiitos siis paljon ja kaikkee hyvää. Mäkin voin taas liikkua eteenpäin ties mistä stooreista
En ymmärrä tuotakaan viestiä. Mitä yrität kertoa?😦

Hitsi kun pitää olla näin utelias. Toinen silmä on jo ummessa ja varmaan nukkumassakin ja silti kyselen tääl.😂
 

Yhteistyössä