K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun on selvinnyt, että Sadie Sink on myös bussissa (Vitan stoorissa kaksi naista nauraa) että hän voiskin olla se potentiaalinen kumppani B:lle, Sadie on vasta 21-vuotias
 
vierailija
Noiden pohdintojen kirjoittajana, allekirjoitan kyllä tämän täysin. Ja toisaalta myös tuon jälkeen tulleen kommentin, että ihastuksissaan sitä saattaa ns. viis veisata hälyytysmerkeistä vaikka kuinka fiksu tyyppi olisikin. Mutta kyllä silti luotan Bhen ja luotan myös muihin Joksuihin (henk. koht. karsastan tuota sanaa ), että pitävät ystävästään huolen ja myös osaavat tarvittaessa sanoa raa’an rehellisesti, jos tilanne sitä vaatii. Ja näillä puheilla samalla kurvaan takaisin tuohon alkuun, että en halua luoda kuvaa, että D olisi pelastettava saati laastari, jos vain B (ja myös D) ovat onnellisia, yhdessä tai erikseen.

Aika näyttää miten tämä ystävyys tästä syvenee.

Jep, isässä on kolme kirjainta.
👍👍
 
vierailija
Tilanne on kääntynyt ihan kummalliseksi. Keikkabussissa piti olla K ja nyt se bussi onkin kuin pyörillä kulkeva hotelli, johon joksut majoittaa milloin ketäkin. Siis noin hieman liioitellen ilmaistuna. Onko meillä kohta jäljellä Suomi yhteyksiä joksuihin, kun heillä tuota vauhtia riittää käänteissään.
 
vierailija
Mut kun miten mä vaan en näe ketään naista Boitsulla kumppanina. Kyl se ennemmin se Damon on.
Sama ja itsellä ainaki johtuu siitä että Bstä on aika vähän mitään materiaalia ylipäänsä naisten kanssa kun taas sitten noita miesten kanssa läheisissä tunnelmissa juttuja kyllä löytyy... Toki mistäpä sitä tietää miten B sitten käyttäytyy naisten kanssa mitä ei tuoda esiin minnekkään someen/julkisuuteen ylipäänsä
 
vierailija
Mut kun miten mä vaan en näe ketään naista Boitsulla kumppanina. Kyl se ennemmin se Damon on.
Tosin kyllä tuskin se Damonkaan on, ainakin Damonin elekieli ja katseet ei todellakaan kieli mistään intohimosta siinä stoorissa. Yhtä paljon tuossa oli kemiaa kuin siinä kimallekamelin ja Boitsun suudelmassa taannoin (oops, melkein vuosi sitten..) siellä prepartyissä. Mutta ehkä Damon vaan leikkii viileetä :D.
 
vierailija
Bojanin holhoojana kysynkin nyt, millainen henkilö tämä Sadie on?
😄

Tuntematta henkilöä lainkaan (yllätys 😄) Sadie vaikuttaa some/median välityksellä saaman mielikuvan perusteella aika suloiselta tyypiltä.

Mutta joo yhdyn edellisiin kirjoittajiin siinä, että itsekin näen B enemmän miehen kanssa/miehiin päin, mutta ehkä se on vain itse rakennettu harhakuva.

On tää kyllä yks tosi elämän Salkkarit. Ties mitä vielä ehtii tapahtua ennen kesää. 😆
 
vierailija
Juu eiköhän se aika selvää ole tuon eilisen stoorinkin jälkeen että ennemmin se Damon on. Mutta mistä stoorista selvisi että Sadie on mukana? Onko se siis varmaa? Mulle insta ei näytä Vitalta mitään uusia stooreja.
Nyt löysin Kikin stooreista sen naurupätkän, mitä varmaan tarkoitettiin. Tiedetäänkö tuo varmaksi että on juuri Sadie, vai oliko vain arvelua?
 
vierailija
Tosin kyllä tuskin se Damonkaan on, ainakin Damonin elekieli ja katseet ei todellakaan kieli mistään intohimosta siinä stoorissa. Yhtä paljon tuossa oli kemiaa kuin siinä kimallekamelin ja Boitsun suudelmassa taannoin (oops, melkein vuosi sitten..) siellä prepartyissä. Mutta ehkä Damon vaan leikkii viileetä .
Samaa mieltä, en näe mitään innostusta Damonin ja B:n välillä. Kaverukset hölmöilemässä, mutta ei sen kummempaa. Vertaus Conoriin on osuva, yhtä "hottia" tavaraa, eli ei.
 
vierailija
Samaa mieltä, en näe mitään innostusta Damonin ja B:n välillä. Kaverukset hölmöilemässä, mutta ei sen kummempaa. Vertaus Conoriin on osuva, yhtä "hottia" tavaraa, eli ei.
Minusta B näyttää siinä pätkässä innostuneemmalta kuin Damon, ehkä tosiaan yrittää saada itselleen poikkista, mutta Damsku taitaa olla enemmän kiinnostunut Krisistä. 😅
 
vierailija
Minusta B näyttää siinä pätkässä innostuneemmalta kuin Damon, ehkä tosiaan yrittää saada itselleen poikkista, mutta Damsku taitaa olla enemmän kiinnostunut Krisistä.
Mä en usko, että B on Damonista metsästämässä mitään poikkista. En näe mitään kipinää tuossa, pelkkäää kaverihölmöilyä. Sen sijaan Damonin katseissa Krisiä kohtaan näen oikeasti kiinnostusta.
 
vierailija
Missä se Sadie on nähty matkalaukun kanssa? Oisko sinne tumppuun linkkiä? Olisihan se nähty keikka paikkojen ulkopuolella niinkuin Damonkin. Ei hirveän uskottavalta kuulosta että olisi vieläkin mukana.
 
vierailija
Mä en usko, että B on Damonista metsästämässä mitään poikkista. En näe mitään kipinää tuossa, pelkkäää kaverihölmöilyä. Sen sijaan Damonin katseissa Krisiä kohtaan näen oikeasti kiinnostusta.
Mä taas en nää tuota Kris-juttua ollenkaan vakavasti, ystävyyttä vaan ja huumoria. Mutta ei mitään sitäkään vastaan, vaikka se olisi niin päin.
 

Yhteistyössä