K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
D käyttäytyy samalla lailla kuin Colen kanssa ja siksi tuo epäilyttää. Kaikki fandomissa silloin tiesivät kyllä ettei niillä ole suhdetta. On hyvin tyypillistä Damonille. B:lle soisin jonkun vain häntä varten. En hauku Damonia, on ihanan tuntuinen ihminen, mutta aika tuuliviiri.
 
vierailija
D käyttäytyy samalla lailla kuin Colen kanssa ja siksi tuo epäilyttää. Kaikki fandomissa silloin tiesivät kyllä ettei niillä ole suhdetta. On hyvin tyypillistä Damonille. B:lle soisin jonkun vain häntä varten. En hauku Damonia, on ihanan tuntuinen ihminen, mutta aika tuuliviiri.
Sama täällä, mua epäilyttää että kuin kauan D jaksaa olla Joksuistakaan kiinnostunut mutta toki jos alkaa näyttämään että hän pysyy mukana pidempäänkin niin eihän siinä sitten mitään
 
vierailija
D käyttäytyy samalla lailla kuin Colen kanssa ja siksi tuo epäilyttää. Kaikki fandomissa silloin tiesivät kyllä ettei niillä ole suhdetta. On hyvin tyypillistä Damonille. B:lle soisin jonkun vain häntä varten. En hauku Damonia, on ihanan tuntuinen ihminen, mutta aika tuuliviiri.
Siis kävisikö Bojanille taas niinkuin K n kanssa, että toinen ei ole yhtä tosissaan. Ehkä Damon nyt on tosissaan. On vaan niin uskomatonta, että joku ei riemusta kiljuen huolisi Bojania. Itse en päästäisi käsistäni ikinä. 😄Mutta olenkin näköjään aasi.
 
vierailija
D käyttäytyy samalla lailla kuin Colen kanssa ja siksi tuo epäilyttää. Kaikki fandomissa silloin tiesivät kyllä ettei niillä ole suhdetta. On hyvin tyypillistä Damonille. B:lle soisin jonkun vain häntä varten. En hauku Damonia, on ihanan tuntuinen ihminen, mutta aika tuuliviiri.
Voihan B ottaa myös koko jutun läppänä, että D:n kanssa voi leikkiä ja halailla, mutta ei siinä ole mitään ystävyyttä kummempaa tai tunteet mukana. Jotenkin D:sta tulee mieleen, että hakee Jokereista hyvää fiilistä ja läheisyyttä. Onkohan se rakkaus, jonka D mainitsi molemminpuolinen. Jos ei niin hyvin on voinut haluta mennä Jokereiden bussiin mukaan hakemaan hyvää oloa. Tämä siis ihan spekua.
 
vierailija
D käyttäytyy samalla lailla kuin Colen kanssa ja siksi tuo epäilyttää. Kaikki fandomissa silloin tiesivät kyllä ettei niillä ole suhdetta. On hyvin tyypillistä Damonille. B:lle soisin jonkun vain häntä varten. En hauku Damonia, on ihanan tuntuinen ihminen, mutta aika tuuliviiri.
Mutta olisiko D ollut kiinnostunut jos postasi sellaisia, mutta Cole ei? En edelleenkään tiedä yhtään, kun en ole seurannut, eli tämä on siis kysymys, ei epäily.
 
vierailija
Jos joku ei oo vielä aiemmin selaillut sitä D:n instaa tarkemmin, niin katsokaapa niitä D:n omia kuvia sieltä alempana olevista postauksista. Esim. niistä missä on ekassa kuvassa tekstiä siitä raittiina olemisesta. Esim. sellainen missä on jotkut hiusklipsit päässä ja tupakka kädessä. Kun niitä selailee niin niissä on just sellaisia kuvia missä on minusta aivan hellyttävän söpö. Piirtyy erilainen kuva kuin vaikka joistain stooreista.
Kävin katsomassa. On jotenkin söpömpi kuin uudemmissa kuvissa. Mä olen tosi epäluuloinen edelleen Damonin suhteen. Osittain johtuu kyllä hänen kuviensa maailmasta, joka on mun silmiin sekä synkkä että jotenkin pinnallinen.
 
vierailija
Siis kävisikö Bojanille taas niinkuin K n kanssa, että toinen ei ole yhtä tosissaan. Ehkä Damon nyt on tosissaan. On vaan niin uskomatonta, että joku ei riemusta kiljuen huolisi Bojania. Itse en päästäisi käsistäni ikinä. Mutta olenkin näköjään aasi.
En minäkään ymmärrä millään miten kukaan voisi ohittaa tuollaisen Bojanin. 🤯 Sama juttu että kyllä pitäisin kiinni ja tiukasti. 😅❤
 
vierailija
Siis kävisikö Bojanille taas niinkuin K n kanssa, että toinen ei ole yhtä tosissaan. Ehkä Damon nyt on tosissaan. On vaan niin uskomatonta, että joku ei riemusta kiljuen huolisi Bojania. Itse en päästäisi käsistäni ikinä. Mutta olenkin näköjään aasi.
Mua ainakin "pelottaa" (en keksinyt parempaakaan sanaa) että niin kävis, siksi toivon että on vaan pelleilyä ja läheisyyden hakemista ystävältä. Tai sitten molemmat olisivat tosissaan ihastuneita toisiinsa
 
vierailija
Siis kävisikö Bojanille taas niinkuin K n kanssa, että toinen ei ole yhtä tosissaan. Ehkä Damon nyt on tosissaan. On vaan niin uskomatonta, että joku ei riemusta kiljuen huolisi Bojania. Itse en päästäisi käsistäni ikinä. 😄Mutta olenkin näköjään aasi.
En usko että kävi niinkuin K kanssa. Kyllä tuossa molemmat ovat kartalla. Damonia pitempään seuranneena tuo käytös on ihan normaalia. Hyviä ystäviä ovat, ehkä joskus myös jotain muuta.
 
vierailija
Mua tossa videossa hämää, että se oli niin tarkoituksellinen. Oli selvästi joku pyydetty/alkanut kuvaamaan ja sitten tuli se halailu yms. B veti jopa kuin roolia, kun katsoi ja puhui välillä kameraan. D taas keskittyi ihan muihin asioihin kuin B:n. Jos olisi oikeista tunteista kyse en uskoisi, että näin olisi toimittu. Joksut ja etenkin B on tarkkoja yksityisyydestään.
 
vierailija
Mua ainakin "pelottaa" (en keksinyt parempaakaan sanaa) että niin kävis, siksi toivon että on vaan pelleilyä ja läheisyyden hakemista ystävältä. Tai sitten molemmat olisivat tosissaan ihastuneita toisiinsa
Joku motiivihan siinä on, että on lähtenyt mukaan. Ei toi keikkabussielämä talvella pohjoiseuroopassa kovin houkuttelevalta ainakaan musta kuulosta. Ehkä se läheisyys ja komeat miehet sitten.
 
vierailija
En usko että kävi niinkuin K kanssa. Kyllä tuossa molemmat ovat kartalla. Damonia pitempään seuranneena tuo käytös on ihan normaalia. Hyviä ystäviä ovat, ehkä joskus myös jotain muuta.
Mä uskon ettei B ole viimeaikoina etsinyt mitään seurustelusuhdetta kenenkään kanssa. Se on kunnianhimoinen, eikä sillä ei ole aikaa nyt sellaiselle. Kiva leikkikaveri sille kyllä kelpaa.
 
vierailija
Kävin katsomassa. On jotenkin söpömpi kuin uudemmissa kuvissa. Mä olen tosi epäluuloinen edelleen Damonin suhteen. Osittain johtuu kyllä hänen kuviensa maailmasta, joka on mun silmiin sekä synkkä että jotenkin pinnallinen.
Eikö olekin! Eikä ne kovin vanhoja ole, alle kaksi vuotta sitten postattuja. En kyllä tiedä milloin ne sitten on otettu, mutta luulisin että osa ainakin olisi siitä hetkestä kun kertoo siitä raittiudestaan. Joka tapauksessa näyttää lempeältä niissä. Voi olla että se masennus ja ahdistuskun mistä on puhunut, tuo kuviin sitä synkkyyttä, purkaa ehkä sitä taiteen keinoin. Toisaalta siinähän on syvyyttä myös. Onneksi sanoi jossain uudessa postauksessa jotenkin että on tajunnut että ei tarvitse elää synkkyydessä ollakseen luova. Vaikka tuuttaan tässä tätä positiivista juttua hänestä, niin se on enemmän vaan sen vastapainoksi kun hänestä on ollut täällä niin paljon negaa. Haluan nostaa tuota hyvääkin puolta, sen mitä nyt kukaan näin etäältä pystyy mitään päättelemään. Eli en sillä tavalla shippaile heitä B:n kanssa, suhtaudun vaan positiivisesti jos on, eiköhän se jossain vaiheessa selviä onko jotain meneillään vai ei.
 
vierailija
Kyllä kai se Btä (ja varmasti myös muita Joksuja) kutkuttelee että tuollainen kuuluisa valokuvaaja on kiinnostunut heidän seurastaan mutta tosiaan mun on ainakin hankala sanoa tässä vaiheessa onko kyse muusta kuin ystävyydestä kun epäilyttää sekin kuin kauan D jaksaa olla innostunut. Tässähän se tietenki nyt nähdään miten käy
 
vierailija
Mua ainakin "pelottaa" (en keksinyt parempaakaan sanaa) että niin kävis, siksi toivon että on vaan pelleilyä ja läheisyyden hakemista ystävältä. Tai sitten molemmat olisivat tosissaan ihastuneita toisiinsa
Sama, minäkin toivon että jos on tunteita pelissä, niin sitten toivottavasti molemmilla. Toisaalta vähän vaikea kuvitella että jollain ei olisi B:tä kohtaan tunteita, kun D:lla se ei varmasti ainakaan ole kiinni suuntautumisesta.
 
vierailija
Voihan tuolle stoorille olla ihan yksinkertaisesti syynä se, että B haluaa irti K shipistä. Kun tuo näyttää jotenkin näytellyltä. Et ei täällä K perään itketä. Ihan ilman mitään sen syvempää D ja hänen välillä.
 
vierailija
Voihan tuolle stoorille olla ihan yksinkertaisesti syynä se, että B haluaa irti K shipistä. Kun tuo näyttää jotenkin näytellyltä. Et ei täällä K perään itketä. Ihan ilman mitään sen syvempää D ja hänen välillä.
Tulin katsomaan mitä täällä kompostissa haudotaan ja kompostiin tällaiset ajatukset kuulukin :D No sen kun, pysykää täällä outoine ajatuksinenne...
 

Yhteistyössä