Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä mielummin annan pomolle pillua, siitä saa kaikenlaista etua, matkoja firman piikkiin, palkankorotuksia jo 3 palkallisia lisälomia, yllättävän vähän tarvii antaa saadakseen yllättävän paljon
 
vierailija
Nuorempana annoin kahdelle eri miehelle jotka olivat asemassa jossa oli valtaa, vuosien raatamisen ja opiskelujen sijasta pääsin kiipeämään uralla. Siirtyessäni Saksaan pomoni olikin nainen ja siihen loppui eteneminen, päin vastoin kysyikin että nussimallako sinä olet edennyt kun koulutustasosta se ei voi johtua 😅
 
  • Haha
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olin yhden firman respassa hommissa monta vuotta ja päivät rytmittyi niin että vain aamupäivä oli tekemistä mutta iltapäivät tylsää odottamista koska pääsee töistä. Respassa täytyy olla 2 henkilö vaikka tuskin töitä tarpeeksi edes yhdelle. Kuitenkin kävi niin että pitkäaikainen työkaveri erosi ja paljon purettiin sitä tilannetta. Kerran tämä mies työkaverini sanoi että tämä puute pistää hermot kireälle. Tunsin pillussa oudon ”sähköiskun” ja mielessäni pyöri että haluaisin auttaa häntä puutteen suhteen. Rohkaistuin viikkojen päästä kysymään että onko puute yhtään helpottanut ja hän sanoi että päin vastoin. Suustani tuli ” voisinko auttaa” Työkaverini meni punaiseksi ja sanoi että ”ai miten” Johon sanoin että antamalla sulle. N. 30 min kissa hiiri leikkien jälkeen päädyimme läheiseen vessaan ja hän nuoli märkää pilluani kuin ei ois ikinä nähnyt vastaavaa. Sen jälkeen alkoi armoton nussiminen. Olimme vessassa 2 tuntia eikä meitä ollut ilmeisesti kukaan kaivannut. Tästä alkoi päivittäinen seksi vessassa iltapäivisin. Tätä kesti melkein vuosi kunnes hän palasi exänsä kanssa yhteen. Joitakin kertoja nussimme vielä mutta hänen omatunto kolkutti niin että touhulle tuli piste. Itseäni ei vaivannut yhtään vaikka minulla on mies. Hän iltaisin kyllä ihmetteli kun pilluni oli niin märkä ja nussitun näköinen. Työkaverini meisseli oli järkyn kokoinen ja kyllä se kyyti jätti pilluuni turvotuksen ja joskus jopa pieniä repeämiä. Työn teosta ei tullut mitään kun halusin tätä työkaveriani niin että pillu oli tulessa kun ei enää saanut tätä uskomattoman hyvää seksiä. Vaihdoin työpaikkaa ja ammattia. Nyt lähihoitajana palvelutalolla vanhuspalvelussa. Vieläkin muistelen tuota aikaa ja niitä upeita orgasmeja….
Huh miten kiva nainen olet, onko naiset nykyään näin rohkeita ja antavaisia?
 
vierailija
Anna tänään ja huomenna esimiehelle pillua. Hän on varannut meille mökin mihin mennään naimaan. Ikää minulla on 18, hän odotti että olen täysi-ikäinen. Esimieheni on 47 vuotias. Olemme kyllä suudelleet aiemmin
 
vierailija
Olen nyt kesä töissä ja täytän 20 heinäkuussa. Eilen teki mieli munaa, työkaverin munaa, voinko vaan kysyä että haluaako se pillua Antaisin sitä vaikka joka tauolla. Pillu valuu kun on niin märkänä kiimasta
 
vierailija
Himo s Jussi meni niin että olen nussinut työkavereiden kassa niin etten ole juuri livellä käynyt! Pimppi on ihan jauhelihaa…orkkuja saanut niin paljon että ne on jo kipeän rajalla Spermaa lennellyt sinne tänne
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En pese kättä jotta voin nuuhkia pillun tuoksua. Tykkään myös levittää pillun tuoksua niin paljon kuin vaan onnistun. Se johtaa siihen että iltapäivästä joku taas nuolee pilluani
 

Yhteistyössä