Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noin 20 vuotta vanhempaa naista tuli kesäkuun heteillä kokeiltua. Työpäivän jälkeen menin suihkuun. Kun tulin suihkusta pois pukuhuoneessa oli vanhempi nainen juuri riisumassa vaatteitaan. Alku peläatymisen jälkeen hän meni käytävään odottaa etä sain puettua päälleni. Seuraavana päivänä sovimme vuoron kellon ajat. Parin viikon päästä perjantaina hän tuli pukuhuoneeseen kun olin suihkussa. Odotti pyyheliinan päällä kun tulin suihku huoneesta. Sanoi etä on kiire ja pujahti suihkuun. Oli unohtanut alushousunsa penkille. Puettuani oli pakko vilkaista ne olivat puhtaat. Eli niitä ei oltu käytetty pesun jälkeen. Seuraavan viikon keskiviikkona hän oli suihkussa kun tulin pukuhuoneeseen. Otin vaatteet pois en kerinnyt viellä laittaa pyyhettä ympärilleni kun hän seisoi ovella.
 
Noin 20 vuotta vanhempaa naista tuli kesäkuun heteillä kokeiltua. Työpäivän jälkeen menin suihkuun. Kun tulin suihkusta pois pukuhuoneessa oli vanhempi nainen juuri riisumassa vaatteitaan. Alku peläatymisen jälkeen hän meni käytävään odottaa etä sain puettua päälleni. Seuraavana päivänä sovimme vuoron kellon ajat. Parin viikon päästä perjantaina hän tuli pukuhuoneeseen kun olin suihkussa. Odotti pyyheliinan päällä kun tulin suihku huoneesta. Sanoi etä on kiire ja pujahti suihkuun. Oli unohtanut alushousunsa penkille. Puettuani oli pakko vilkaista ne olivat puhtaat. Eli niitä ei oltu käytetty pesun jälkeen. Seuraavan viikon keskiviikkona hän oli suihkussa kun tulin pukuhuoneeseen. Otin vaatteet pois en kerinnyt viellä laittaa pyyhettä ympärilleni kun hän seisoi ovella.
"..... hän seisoi ovella." Sinä et, mutta Sinulla kylläkin jne. 😜
 
vierailija
nussin juuri työkaverin kanssa, tämä alkoi sillä että hän halusi katsoa kun runkkaa, sitten hän halusi että runkkaan samalla ja lopulta mä olinkin jo pillu levällään ja pyysin että nussi mua….pieni askel johti pettämiseen
 
  • Vau!
Reactions: Fransiscus
vierailija
Oon pitänyt vibraa pillussa saaden orgasmeja töissä. Tosi hiljainen vibra ei kuulu pillunsyvyyksistä lainkaan. Käytän sitä myös kuntosalilla ja oikeastaan missä vaan. Ihanaa saada orgasmeja pitkin päivää 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Eilen ekaa kertaa tyydyttelin vessassa työpaikalla, lähti vähän lapasesta kun en pystynyt orgasmin aikana pitämään voihkintaa hallinnassa, no se orgasmi tuli sitten tietoon kaikille, miten noloo. Se orgasmi oli ihan mieletön ja pitkäkestoinen, ei vaan pystynyt tilanteessa olemaan hiljaa. Miksi juuri silloin tulee elämänsä orgasmi kun olet työpaikan vessassa ja avokonttorilla väki vielä hiljaa töihinsä keskittyneenä, mä sitten kurkkusuorana huudan orgasmin kimpussa, En kehtaa mennä töihin enää
Olipa hauska juttu, ei vain kannata hävetä sitten, sekän on vain luonnollista kaikki
 

Yhteistyössä