Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on vibra töissä myös, poraan reikiä senikalla josta kuuluu melua, ei kukaan tiedä että pillu sykkien märkänä vaikeroi saaden orgasmeja töissä. Virheitä en tee koska ohjelmat on koodilla tallennettu. Työni on ihanaa koska saan nauttia niin paljon päivässä 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minä olen tämä 19 vuotias ja täytän 20 helatorstaina. Olen erittäin muodokas ja naisellinen niin henkisesti kuin fyysisesti. Aktiivista seksielämää takana 4 vuotta. Itsetyydytykset aloitin jo 9-10 vuotiaana ja ensimmäisen dildon otin äidin laatikosta joka oli sellainen hyvin pieni kova muovinen jossa oli hyvä värinä. Olen siis tykännyt seksistä n.10 vuotta. Nyt aloin jahdata tuota opettajaa joka tosiaan on vanha mutta erittäin nuorekas ja hyvä kroppainen. Minua alkoi kiinnostaa hänen puntissa oleva pullotus, minulla meni 3 kuukautta puhua hänet yli tähän ja nyt olemme käyneet jo 3 kertaa naimassa. Hän on kestävä ja otteet on miehiset jota en omanikäisiltä saa. Tykkään erityisesti siitä kun hän pyörittää minua määrätietoisesti ja panee kunnolla. Rakastellut on sitten toinen juttu, siihen etsin sitten tunnetta mukaan ja sellainen kun löytyy jää paneskelut vanhempien miesten kanssa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Lisään vielä että parhaat panot saan 30-55 vuotiailta Olen ihan muuten normaali mutta haluan olla tällä hetkellä vanhempien miesten kanssa sänky hommissa, minua ei ole käytetty hyväksi enkä ole syrjäytynyt tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä tuo opettaja täytyisi saattaa edesvastuuseen teoistaan, 19 vuotias lapsi kyseessä jota manipuloitu niin että itse luulee haluavansa seksiä.
En jaksa enää vääntää, kerron vain että ensimmäinen juttu oli että jätin pikkuhousut pois ja hameeni oli lyhyt eli hän näki pilluni, pidin siitä huolen. Puin paidan jossa rintani pursusi erittäin näkyvästi. Loin katseita ja leikin kielellä huulillani aina kun tilaisuus tuli. Sitten aloitin puhumisen. Sanoin että voisitko antaa minulle tukiopetusta, toisella kerralla sovittiin että saan tukiopetusta mutta otti siihen 2 muutakin oppilasta mukaan. Pieleen meni suunnitelmat. Lopulta sain tilaisuuden kirjastossa hänet nähtyäni pistää kaikki peliin, kävin vessassa poistamassa pikkarit ja vein ne hänelle pikku paperipussissa ja sanoin että tutustu vasta kotona. Hieroin tuoksuja ja makuja niin että taatusti pillu tuoksui ja maistui. Hän oli erittäin vaivautunut ja pyysi jäämään tunnin jälkeen ja siitä se sitten lähti askel kerrallaan siihen suuntaan että sain kokeilla kuinka suuri muna hänellä on. Ikinä koulussa emme ole naineet vaikka lähellä oli etten ottanut suihin häneltä. Kyllä tuo manipulointi tuli minun puolelta ei hänen
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Todellakin väitän, sinä olet lapsi ja ei ole tavatonta että lapsi kokee seksuaalisia tuntemuksia mutta aikuinen auktoriteetti on se joka vetää rajat ja opettajan täytyy toimia näin. Sinä olet uhri, et vain tiedä sitä kunnes ehkä 30-40 vuotiaana alat oireilemaan ja toivon mukaan haet ammatti apua!!!!!! Lopeta tuo nyt heti ja itse ilmoittaisin opettajasta eteenpäin
 
vierailija
Todellakin väitän, sinä olet lapsi ja ei ole tavatonta että lapsi kokee seksuaalisia tuntemuksia mutta aikuinen auktoriteetti on se joka vetää rajat ja opettajan täytyy toimia näin. Sinä olet uhri, et vain tiedä sitä kunnes ehkä 30-40 vuotiaana alat oireilemaan ja toivon mukaan haet ammatti apua!!!!!! Lopeta tuo nyt heti ja itse ilmoittaisin opettajasta eteenpäin
Samaa mieltä !
 
vierailija
Todellakin väitän, sinä olet lapsi ja ei ole tavatonta että lapsi kokee seksuaalisia tuntemuksia mutta aikuinen auktoriteetti on se joka vetää rajat ja opettajan täytyy toimia näin. Sinä olet uhri, et vain tiedä sitä kunnes ehkä 30-40 vuotiaana alat oireilemaan ja toivon mukaan haet ammatti apua!!!!!! Lopeta tuo nyt heti ja itse ilmoittaisin opettajasta eteenpäin
Muuten oon samaa mieltä, paitsi tuosta ns. ammattiavusta. Ei sellaisista ihmisistä oikein oo auttajiksi. Pettynyt oon sellaisiin, sanon tämän jonkinlaisella kokemuksella.
 
vierailija
Tästä on olemassa säännöt. Tästä syystä opettaja on erotettava. Aiemmassa tapauksessa oli sama oppilaan omasta tahdosta ja aloitteesta jossa opettajan harkintakyky petti, hänet erotettiin ja oppilaan ikä oli 19 opettaja oli jopa reilusti nuorempi kuin tässä
 
vierailija
Jotenkin loukkaavaa, olen itse seurustellut nyt 2 vuotta entisen opettajani kanssa ja suhde alkoi opiskellessani. Aiemmin olin samanikäisen kuin itse kanssa ja tämä suhde oli painajainen, nyt olen erittäin onnellinen ja yritämme lasta. Mieheni on ihana ja rakastuin häneen opiskeluaikoina ja salaa rakastin häntä ennnen täysi-ikäisyytyäni. Seksi on ihanaa ja suhde on minulle kaikki. Eli Teidän mielestä se 19 vuotias nainen ei saa päättää omasta elämästään ja hänen elämä on tuhottava ja samoin opettajan elämä on tuhottava?!
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ajattelin etten vastaa enää mutta siis sama 19 vuotias taas tässä.. En ole uhri vaan tasan tarkkaan pidin huolta että opettaja huomaa naiseuteni ja minä halusin ja haluan tätä, mitään ette voi asialle. Ikinä en paljastaisi opettajaa vaan haluan hänet niin kauan kunnes löydän jotain vakavampaa, hän ymmärtää sen että käytän häntä hyväksi koska olen juuri hänen otteita vailla, sitä ihanaa kalua joka ottaa minut. Hänen kanssaan ensimmäiset yhdyntäorgasmit. Aiemmissa seksitouhuissa nämä oman ikäiset heittää rojut pilluun tai siis kumiin mutta ei vaan riitä minulle. Kuka kärsii tästä?
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Seksiä voi alkaa harrastamaan 16 - vuotiaana, mutta jos valta- tai riippuvuussuhdetta kuten opettajan suhde oppilaaseen, niin iän tulee olla 18-vuotta. 18-vuotias voi ja saa päättää suhteesta ihan itse, ts. autonomia omaan ruumiiseensa. Jos 19-vuotias on vapaasta omasta tahdostaan vanhemman opettajansa kanssa ilman, että siihen sisältyisi vaatimuksia arvosanoihin tai kiristyksiin tms., niin antaa palaa! Moraalista paheksuntaa kaikesta seksistä aina nunnan ja munkin selibaatista esiaviollisiin suhteisiin asti löytyy kautta historian, mikä kielii enemmänkin omista intresseistä, komplekseista ja vallanhimoista. Eläköön rakkaus!
 
vierailija
Moraalista paheksuntaa kaikesta seksistä aina nunnan ja munkin selibaatista esiaviollisiin suhteisiin asti löytyy kautta historian, mikä kielii enemmänkin omista intresseistä, komplekseista ja vallanhimoista.
Tuolle "moraaliselle paheksunnalle" on ei-ihmislähtöiset perusteet. Sinä et vain halua hyväksyä niitä, joten esitit oman tulkintasi.
 
  • Haha
Reactions: Fransiscus
vierailija
Jos 19-vuotias on vapaasta omasta tahdostaan vanhemman opettajansa kanssa ilman, että siihen sisältyisi vaatimuksia arvosanoihin tai kiristyksiin tms., niin antaa palaa!
Mitä sinä siitä 19-vuotiaasta muka tiedät? Ja mistä me tiedämme, että kirjoittaako hän oikeasti omasta vapaasta tahdostaan, omista fiiliksistään käsin? Mistä me tiedämme, että häntä ei ole painostettu kirjoittamaan niin, että hän itse haluaa sitä 53-vuotiasta miestä? Emme mistään! Kuka tahansa voi kirjoitella tänne mitä tahansa, eikä totuus näistä tarinoista voi millään välittyä tänne. Piste.
 
vierailija
Fransiscus, itku pitkästä ilostasi!

Tyyppi vain naureskelee viesteilleni.
Onpa köyhä elämä.

Aiemmassa viestissäni "moraalinen paheksunta" oli tarkoituksella lainausmerkeissä, koska eihän se sellaista oikeasti ole.
 

Yhteistyössä