Zumbakokemuksia, suosittelen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Hei,

Olen vuoden vaihteen jälkeen aloittanut uuden elämän. Herkuttelu, siis sellainen järjetön on vaihtunut syömisen tarkkailuun, kuitenkin herkkuja menee edelleen. Lisäksi olen alkanut kotona zumbaamaan kolme-neljä kertaa viikossa. Ja tiedättekös, minä olen laihtunut jo nyt! Matkaa on edelleen, mutta kesään onkin aikaa. Joten, suosittelen, zumba on tosi tehokasta! :)

Mulla on kolme eri videota zumbaa. Aluksi se 20min tehojumppa oli niin raskas, että nippa nappa jaksoin, mutta sekin oli/on tehokas. Nyt voin jo ilokseni huomata, että jaksan myös pisemmän zumban. Hiki tosin virtaa, mutta se onkin ihanaa! Ihmettelen itseäni sillä en ole koskaan ollut liikunnallinen enkä harrastanut mitään liikuntaa. Ennen en lihonutkaan ollenkaan. Lasten myötä (4kpl) olen sitten lihonut ja ihan plösö. Nyt on niin ihana huomata, että jotain on jo tapahtunut. Alennusmyynneistä ostamani Espritin farkut, kokoa 33 meinaavat olla jo hiukan suuret. Ihanaa!! Ja sekin, että olen päässyt älyttömästä makean himostani, pystyn ohittamaan karkkihyllyn jo kaupassa! Jes :)

En tiedä paljonko olen laihtunut, kiloissa siis. Peilikuvaa olen katsellut ja se onkin mukavampi niin kuin kiloja tuijottaa. Meillä ei ole tällä hetkellä vaakaa, siksi en ole vaa'alla käynyt :) Itse tulin siihen pisteeseen, että ylitin jonkin tietyn pisteen itseinhoni kanssa. Eikä miehenikään pitänyt ulkoisesta minästäni, ei kyllä pidä edelleenkään käsittääkseni.

Yhteistyössä