Zolt, kukaan syönyt kyseistä lääkettä? Tuliko mitään sivuvaikutuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Itselläni määrätty ärtyneeseen suoleen (epämääräisiin vatsavaivoihin). Aloitin syömisen viime keskiviikkona ja eilen alkoi pahoinvointi, huimaus ja päänsärky.

Huomasin näiden kuuluvan yleisiin sivuvaikutuksiin, mutta voiko ne alkaa vasta muutaman päivän käytön jälkeen?

Aivan mahtava lääke tämä Zolt. Ensimmäinen närästykseen saamani lääke, joka todellakin toimii ilman minkäänlaisia sivuoireita. Voin syödä mitä tahansa eikä tunnu närästystä missään. Aamulla otan yhden kapselin ja sen tehot riittää vuorokaudeksi. Jos jätän kapselin ottamatta, närästää välittömästi aamukahvin jälkeen.

Tänään sain reseptin Zoltiin. Mulla ollu jo parisen viikkoa ripulia ja tänään alkoi kipu siirtyä ylävatsaan.
Röyhtäilyä ja polttelua vatsassa.
Onko muilla ollut Zoltia samoihin vaivoihin? Tasaako ripulia? Kokeitten tulokset tulee vasta pe...

Zolttia jouduin alkamaan syömään äänen käheyden vuoksi, sillä epäilyksestä, että käheys johtuu ns. refluksioireilusta. Kolmen päivän syönnin jälkeen ääneni on kyllä parantunut, MUTTA lisänä on tullut uudenlainen ns. kurkun puristus, kuiva suu, pahoinvointia, närästyksen tunne. Aika ikävät sivuoireet minulla ja taidan lopettaa niiden vuoksi.

Migreenin takia joudun ottamaan tuhdin annoksen särkyläälleitä viikoittain. Zolt määrättiin suojaamaan särkylääkkeistä ärtyvää vatsaa. Käytän Zoltia säännöllisesti joka aamu 15 mg. Hyvin on toiminut eikä pahoja sivuoireita ole ollut. Kun jätän Zoltin pois, saan runsaan vuorokauden tai parin kuluttua aivan kauhean närästyksen. Ennen runsastunutta migreeniäni söin närästykseen Rennietä, mutta nyt se tuntuu tehottomalta. Voiko Zolt olla haitallista?

Zolttia jouduin alkamaan syömään äänen käheyden vuoksi, sillä epäilyksestä, että käheys johtuu ns. refluksioireilusta. Kolmen päivän syönnin jälkeen ääneni on kyllä parantunut, MUTTA lisänä on tullut uudenlainen ns. kurkun puristus, kuiva suu, pahoinvointia, närästyksen tunne. Aika ikävät sivuoireet minulla ja taidan lopettaa niiden vuoksi.
nat
rium
lau
ryy
lisul
faatti