Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Nestemäiset?? Mä täs yks pvä niitä nestemäisiä kattelin ja niissä ei näyttäny olevan, ei ainakaan tuossa mun ostamassa.. Nimeä en nyt muista mutta jotain ihan perus Ariel/OMO:a se tais olla.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Nestemäiset?? Mä täs yks pvä niitä nestemäisiä kattelin ja niissä ei näyttäny olevan, ei ainakaan tuossa mun ostamassa.. Nimeä en nyt muista mutta jotain ihan perus Ariel/OMO:a se tais olla.
Nestemäisissä pesuaineissa ei yleensä ole zeoliittia ollenkaan, sillä zeoliitti on keinotekoista savea. Nestemäisissä käytetään mm. fosfaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Nestemäiset?? Mä täs yks pvä niitä nestemäisiä kattelin ja niissä ei näyttäny olevan, ei ainakaan tuossa mun ostamassa.. Nimeä en nyt muista mutta jotain ihan perus Ariel/OMO:a se tais olla.
Nestemäisissä pesuaineissa ei yleensä ole zeoliittia ollenkaan, sillä zeoliitti on keinotekoista savea. Nestemäisissä käytetään mm. fosfaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja serto:Valkopyykille tarkoitettu jauhemainen Serto. Huippuaine. Olen käyttänyt aina. Välillä kokeillut muitakin merkkejä, kuten LV, mutta Sertoon palaan aina.
LummeKaikki pesuaineet mitä tiedät joka ei sisällä zeoliittia?
Kaikki pesuaineet mitä tiedät joka ei sisällä zeoliittia?
9Kaikki pesuaineet mitä tiedät joka ei sisällä zeoliittia?