Zalandon paketit!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääär

Vieras
Onko muilla tullut repeytyneitä paketteja? Paketoiko ne niin köykäsesti ku tää jo kolmas paketti jo auki! Aiemmin vähän reunasta, mutta nyt melkein koko sivu auki eli sisältö pilkottaa selkeesti, saa ronkittua siitä aukeemasta vaikka kaikki pois. Sitten koko alalaita lähti auki kun pikkasen teippiä nykäisi.
Vai runnookko ne kuljetuksessa (hmmmm, vain zalandon) paketteja - vai onko tossa postissa joku yliutelias virkailija joka tonkii just mun tilaukset....taitaa mennä jo liian vainoharhaseksi, mutta ärsyttää kun alkkareita, shorteseja sun muita sitten pussissa, jotka eivät ole millään liimalla kiinni, vaan nekin joko auki tai pienellä teipillä.

Mulla on aina Zalandon paketit olleet moitteettomassa kunnossa.
Tosin se välillä ihmetyttää kun kaikki on pakattu pahvilaatikoihin, mutta kai se on rahdin kannalta selkeintä. Tuntuu vaan hullulta kun yksi pieni paitakin pakattu isoon laatikkoon :D

Mulla on aina Zalandon paketit olleet moitteettomassa kunnossa.
Tosin se välillä ihmetyttää kun kaikki on pakattu pahvilaatikoihin, mutta kai se on rahdin kannalta selkeintä. Tuntuu vaan hullulta kun yksi pieni paitakin pakattu isoon laatikkoon :D

Niin mullakin ennen ja oon tilannut paljon ja kauan. Mutta nyt viime aikoina ja tää nyt tullut pahin. Ei oikein innosta edes koskea niihin, kun tuntuu että onko niitä räpelletty jossain välissä. Mutta palauttaa nyt sitten ja tehdä uusi tilaus tai metsästää samoja muualta, nyt tais olla vielä isoin tilaus...yhen kenkäpaketin päällimmäisenä olleen kuikkasin, ni ihan kuin sekin ois ollut ihan rytyssä (ne suojapaperit siis, ikäänkuin katsottu?). Mitä tekisitte? Ottaisitteko vai paluttaisitteko kaikki katsomatta?

Alkuperäinen kirjoittaja ääär;30834543:
Niin mullakin ennen ja oon tilannut paljon ja kauan. Mutta nyt viime aikoina ja tää nyt tullut pahin. Ei oikein innosta edes koskea niihin, kun tuntuu että onko niitä räpelletty jossain välissä. Mutta palauttaa nyt sitten ja tehdä uusi tilaus tai metsästää samoja muualta, nyt tais olla vielä isoin tilaus...yhen kenkäpaketin päällimmäisenä olleen kuikkasin, ni ihan kuin sekin ois ollut ihan rytyssä (ne suojapaperit siis, ikäänkuin katsottu?). Mitä tekisitte? Ottaisitteko vai paluttaisitteko kaikki katsomatta?

No oletko nyt vähän tyhmä...
Kuinkahan moni ihminen on räpeltänyt vaatteita, jotka ostetaan liikkeistä?!?
Laita pesukoneeseen, jos pelottaa.

Erinomaisessa kunnossa olen pakettini saanut. Ainut mikä zalandolla mättää on tuo palautuksen hankaluus. On tulostettava sitä sun tätä ja mulla ei ole tulostinta.

[QUOTE="...";30834553]No oletko nyt vähän tyhmä...
Kuinkahan moni ihminen on räpeltänyt vaatteita, jotka ostetaan liikkeistä?!?
Laita pesukoneeseen, jos pelottaa.[/QUOTE]

Tietty aina pesenkin, mutta...ei niitä kuulu kenenkään räpeltää siinä zalandon ja mun välissä, siksi mä tykkäänkin tilata netin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ääär;30834587:
Tietty aina pesenkin, mutta...ei niitä kuulu kenenkään räpeltää siinä zalandon ja mun välissä, siksi mä tykkäänkin tilata netin kautta.

Kannattaisi ehkä puhua jonkun ammattilaisen kanssa tuosta ongelmasta.
Mietippä muuten huviksesi, millaisilla känsäkourilla niitä vaatteita on läämitty siellä kaukoidän hikipajatehtaalla....

Eikös nuo joskus tullissa ja postissakin räpellä paketteja auki? Ihan laillista on.. Lähipostissa ainkin tädit aukoo eräiden hlöiden paketit, että tietävät vähän mitä "lusmut" tilailee :D Näin olen yhdeltä postitädiltä kuullut ja ok hommaa kuulemma. Mun sähkötupakkanesteetkin menee usein avaamatta tullista mutta tuolla postissa ne "varmuuden vuoksi" tarkistaa ne vielä. Tiedän vaan kun valitin aiheesta aikani ihmeteltyä repeloituja kuoria.. mutta se on noiden vallassa tehdä mitä tykkää.

[QUOTE="...";30834609]Eikös nuo joskus tullissa ja postissakin räpellä paketteja auki? Ihan laillista on.. Lähipostissa ainkin tädit aukoo eräiden hlöiden paketit, että tietävät vähän mitä "lusmut" tilailee :D Näin olen yhdeltä postitädiltä kuullut ja ok hommaa kuulemma. Mun sähkötupakkanesteetkin menee usein avaamatta tullista mutta tuolla postissa ne "varmuuden vuoksi" tarkistaa ne vielä. Tiedän vaan kun valitin aiheesta aikani ihmeteltyä repeloituja kuoria.. mutta se on noiden vallassa tehdä mitä tykkää.[/QUOTE]

No ei kyllä tasan ole.

Erinomaisessa kunnossa olen pakettini saanut. Ainut mikä zalandolla mättää on tuo palautuksen hankaluus. On tulostettava sitä sun tätä ja mulla ei ole tulostinta.

mäkin olen aina harmitellut tätä, mutta nyt viimeksi katselin niitä ohjeita tarkemmin ja ymmärtäisin, että itse asiassa riittää, että kirjaa ne sinne asiakastilille tiedot. Siis jos olet saanut sen palautustarran siinä lähetyksen mukana. Mulla ainakin toimi viimeksi niin, että kirjasin vain netissä ne palautustiedot, liimasin osoitetarran enkä tulostanut erikseen palautuslistaa sinne paketin sisään.

Aiemmin piti tulostaa se lappu, mutta ilmeisesti ei enää tai ei ainakaan kun viimeeksi paketin palautin. Mulla on paketit olleet aina moitteettomassa kunnossa ja ei niitä minusta Posti kuljeta vaan kuuluvat matkahuollon piiriin.

[QUOTE="...";30834609]Eikös nuo joskus tullissa ja postissakin räpellä paketteja auki? Ihan laillista on.. Lähipostissa ainkin tädit aukoo eräiden hlöiden paketit, että tietävät vähän mitä "lusmut" tilailee :D Näin olen yhdeltä postitädiltä kuullut ja ok hommaa kuulemma. Mun sähkötupakkanesteetkin menee usein avaamatta tullista mutta tuolla postissa ne "varmuuden vuoksi" tarkistaa ne vielä. Tiedän vaan kun valitin aiheesta aikani ihmeteltyä repeloituja kuoria.. mutta se on noiden vallassa tehdä mitä tykkää.[/QUOTE]

No siisnihan tasan tarkkaan ei kuulu postin työntekijöiden aukoa ihmisten paketteja ja vielä jotain VAATELIIKKEEN paketteja!!! Haloo!
Tullissa niiden työ on niitä availla jos sikseen katsovat, mutta jos postissa joku tutkii ni ehkä sen ihmisen on paree hakeutua ammatti-ihmisen pakeille, uteliaisuus on liian suurta jo siinä vaiheessa...ja jos availee jonkun paketteja, mitä muuta sillä päässä vippaa...

Yhteistyössä