Yyyyh, etoo jä ällöttää koko ajan! Milloin tää helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viikkoja kasassa vast 6 ja risat. Edellisissä raskauksissa ei ole ollut mitään pahoinvointia... oliskohan tulossa poika tyttöjen jatkeeksi ;) Tuntuu että vaan suklaa maistuis... sillä ei varmaan pitkälle pötkitä.

Minulle kesti taukoamaton ( lähes) etova olo ja ällötys lähes päivälleen tasan 4 raskauskuukautta alkuun! Loppuvaiheessa oksensi jo päivittäin verta ja naama ja kaula, rintakehä oli koko ajan pilkullinen ja kirjava oksentelusta ja yökkäilystä tulleen kovan paineen takia. Veri tuli kurkkutorvesta josta hajosi versuonia paineen takia.

Onnea vaan :D siis parempaa sinne...!

miulla kesti sinne puoleen väliin, sitä ennen asuin kyllä pöntön vieressä ja heikonolon takia olin sänkypotilaana. Sitten se rupes helpottaa mikäli karseeta väsymystä ei lasketa mukaan.

Kyllä se siitä, viimestään 9kk:n päästä :hug:

Mulla se etova olo jäi synnärille. Että kivat reippa 30 viikkoa edessä! :whistle:

Ja tosiaan poika mullakin on esikoinen - juuri tuo ellotustapaus. Kakkonen on tyttö ja sen raskausaikana ei ollut pahaa oloa juuri ollenkaan, n. kerran päivässä tuli semmoinen pikayökkäys ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta ja se siitä. Poikaa odottaessa oksensin ehkä kerran tai kaksi koko odotusaikana, mutta se ellotus.... Hyi olkoon!!

Yhteistyössä