Yves Rocherilta tilauksesta

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Olipa aika outoa, kun yritin tilata yves rocherilta tuotteita. No kyselin sitten asiakaspalvelusta, että voinko jostain seurata tilaustani, ja asiakaspalvelu antoi minulle asiakasnumeroni, jota tarvitaan. Tuli sitten sähköpostiin viesti, että valitettavasti emme voi lähettää tilaustasi, koska sinulla on luottotiedoissa merkintä. No, tein sitten niin että maksoin suoraan netissä ostokseni...Asiakaspalvelusta tuli viesti että sekään ei onnistu, eivät suostu lähettämään tilaustani, vaan laittavat rahat takaisin tililleni! Petyin kovasti, mutta tänään tuli viesti että paketti on noudettavissa R-kioskilta :)

Siel on joku noviisi ollut asiakaspalvelussa. Sen ymmärrän, etteivät lähetä laskulla, mutta eihän siinä olisi mitään järkeä, jos eivät lähettäisi silloinkaan, kun tuotteet on maksettu etukäteen.

Häh? aika omituista, mullakaan ei ole luottotietoja, mutta ei ole tullut kertaakaan mitään, etten ole voinut tilata. Tässä kolmen kuukauden sisällä olen kahdesti kuitenkin tilannut sieltä laskulla.
Ensimmäinen paketti tuli R-kioskille, enkä edes tiennyt, että se odotti siellä, ja koska siitä ei kuulunut mitään, tilasin samat tuotteet uudelleen. Sitten huvikseni kyselin R-kioskilta, niin sieltä oli juuri lähetetty takaisin se ensimmäinen tilaamani paketti. Eikä mitään saapumisilmoitusta mulle ollut tullut. No ne toiset paketit kävin hyvissä ajoissa kyselemässä kiskalta, koska
ei niistäkään sitten mitään ilmoitusta tullut.
Vaikka mulle siis pitäisi tulla ilmoitus paketeista...

Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Häh? aika omituista, mullakaan ei ole luottotietoja, mutta ei ole tullut kertaakaan mitään, etten ole voinut tilata. Tässä kolmen kuukauden sisällä olen kahdesti kuitenkin tilannut sieltä laskulla.
Ensimmäinen paketti tuli R-kioskille, enkä edes tiennyt, että se odotti siellä, ja koska siitä ei kuulunut mitään, tilasin samat tuotteet uudelleen. Sitten huvikseni kyselin R-kioskilta, niin sieltä oli juuri lähetetty takaisin se ensimmäinen tilaamani paketti. Eikä mitään saapumisilmoitusta mulle ollut tullut. No ne toiset paketit kävin hyvissä ajoissa kyselemässä kiskalta, koska
ei niistäkään sitten mitään ilmoitusta tullut.
Vaikka mulle siis pitäisi tulla ilmoitus paketeista...

no onpa siellä omituista toimintaa...mulle tuli viesti tänä aamuna...