YT-neuvottelut alkoivat

  • Viestiketjun aloittaja Masensi-hetken vain
  • Ensimmäinen viesti
Masensi-hetken vain
Tuli tänään yllättäen palaverikutsu koskien koko firmaamme. Ja kuten huhut jo kertoivatkin, aloitettiin 6 viikon YT neuvottelut.
Koko iltapäivän olin aika down, kunnes keksin, että nytpä minä juonkin itseni mukavaksi.
Ja niin se tääkin brobleema kääntyi voiton puolelle
 
jurpo
Tuli tänään yllättäen palaverikutsu koskien koko firmaamme. Ja kuten huhut jo kertoivatkin, aloitettiin 6 viikon YT neuvottelut.
Koko iltapäivän olin aika down, kunnes keksin, että nytpä minä juonkin itseni mukavaksi.
Ja niin se tääkin brobleema kääntyi voiton puolelle

Että asiasi korjaantuu juopottelulla. Minulla on asiat niin huonosti etteivät ne enää edes viinalla korjaannu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittyyhän ne aiheeseen
Kai parisuhteessakin voi olla yt-neuvotteluja.
joo ja parisuhteessa sitä pistetäänki porukkaa pihalle eikä anneta kultaista kädenpuristusta vaan saa vielä maksaa irtisanojalle. Kokemusta on, perintö tuli ja YT-neuvottelut alko melko pian perinnönjaon jälkeen. Vaimo oli odottanut vaan tätä ennen kuin käynnisti neuvottelut. No ei menny kun vajaa puoli miljoonaa, ei tunnu missään. Kai. Ja kännitkin saa vetää kun huvittaa eikä kukaan nalkuta. Pelkkää plussaa.
 
Viimeksi muokattu:
Inhorealisti1
Kai parisuhteessakin voi olla yt-neuvotteluja.
Sitä ennen käydään ylensä kehityskeskusteluja kotitöistä ja jos ei niistä tule tulosta, alkaa yyteet. Lisäksi toinen on ylensä suhteessa maksaja ja toinen saamapuolella. Alkaa parisuhde uhkaavasti muistuttamaan työelämää. Tosin entinen työkaverini sanoi, että kehityksen kannalta olisi hyvä vaihtaa työpaikkaa 7 vuoden välein. Monihan tosin niin suhteessakin tekee...
 
Viimeksi muokattu:
skjdkasj
Toiset istuu samassa duunipaikassa koko ikänsä, toiset taas tylsistyy muutamassa vuodessa. Sama se on parisuhteessakin, jotkut sietää ikävää ja rutiinia paremmin kuin toiset.
 

Yhteistyössä