T
tiituliininen
Vieras
pakko purkaa..eli,ystis on raskaana ja ensinmäinen on tulossa heille.hänellä on mies ja kaikki päällisin puolin näyttää hyvältä ja varakkaalta mutta..soitti mulle että tulos oli positiivinen ja olin silloin töissä joten puhelu jäi lyheen,no soitin töiden jälkeen ja oli ryyppäämässä,juhlimassa raskautta..muutaman kerran oli juhlimassa ja sitten alkoi käymään meillä usein että koska mä en juhli paljoa ja on kokemusta vanhemmuudesta jne..mutta nyt mies syö antabusta mutta sit kun ei voi alkoholia juoda niin käyttää muita päihteitä ja viimesiä viikkoja mennään raskaudessa..nyt ystävä pamautti että joi 2 kolmosta mutta tiedä sitten montako..sanoi että tuntui kyllä humalaiselta,joo niin varmasti lapsikin vai kuinka?tää on ihan hirveetä,mä en voi hyväksyä tuollaista ja itse en tehnyt koska tossa tilassa tärkein on lapsi..mitä lapselle voi tuosta seurata?mitkä ovat fas-lapsen piirteitä?ja mitä hänelle tulisi jos viranomaiset tietävät?kiitos kun jaksoit lukea ja sain purettua tätä tänne kun ei oikein uskalla toisille ystäville puhua kun ollaan piiri pieni..