ystävyydestä..onko tämä aihe suuttua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sydänkäpynen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sydänkäpynen"

Vieras
mun bestis on laittanut mulle usein hieman loukkaantuneita viestejä siitä,jos en ole esim vastannut heti hänen viestiinsä.eilenkin kun en heti ehtinyt vastaamaan,tuli viesti että mitä hän on tehnyt kun en ole halukas vastaamaan hänen viesteihinsä. tuntuu pahalta,kun tuollaisesta täytyy ottaa nokkiinsa,pitäisikö mun kokoajan olla kännykän ääressä päivystämässä..:(

ystäväni on mulle rakas,ja olen sanonut sitä hänelle. pidän yhteyttä joka vko,nähdäänkin usein. mulla tulee sellainen tunne etten riitä.. kun usein tulee jostakin sanomista:( kun olen ystävä,saatavilla,tukena,pidän yhteyttä niin paljon kun olosuhteissani mahdollista..miksi se ei riitä? miksi minä en en riitä?

Hän on takertuva. Kännykkäaika on jotenkin tehnyt sen että ihmisen pitäisi yhtäkkiä olla aina tavoitettavissa, en tiedä miksi. Ennen oli paljon simppelimpää, jos et ollut kotona, et ollut puhelimen tavoitettavissa! Eikä kukaan ottanut nokkiinsa.
Ystäväsi tulisi hankkia joku harrastus, jossa tapaisi muitakin ihmisiä ettei tarvitse sinuun takertua.

Sama juttu muuten sähköpostissa, jos ei jollekin vastaa heti samana päivänä niin ollaan kummastelemassa... Ennen kirjoitettiin kirje ja odotettiin viikko ennen kuin edes ajateltiin että tuleekohan siltä vastausta!

Yhteistyössä