Ystävien puute surettaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla ei ole ystäviä, tai en edes tiedä ketkä pitävät minua ystävänä, keille olen tärkeä ja kiinnostava. Yksi ystävä on samalla paikkakunnalla, mutta siitäkin uupuu jotain. Yksi toisella paikkakunnalla, enkä ole varma olenko hänelle tärkeä.

Yksi kaveri on samalla paikkakunnalla. Pyytää mukaan syömään ja leffaan, mutta siitä olenko hänelle tärkeä en tiedä. Hän puhuu ystävistään eikä ole koskaan minua sanonut ystäväkseen.

Tunnen itseni epäonnistuneeksi.

Minulla ei ole ystäviä, tai en edes tiedä ketkä pitävät minua ystävänä, keille olen tärkeä ja kiinnostava. Yksi ystävä on samalla paikkakunnalla, mutta siitäkin uupuu jotain. Yksi toisella paikkakunnalla, enkä ole varma olenko hänelle tärkeä.

Yksi kaveri on samalla paikkakunnalla. Pyytää mukaan syömään ja leffaan, mutta siitä olenko hänelle tärkeä en tiedä. Hän puhuu ystävistään eikä ole koskaan minua sanonut ystäväkseen.

Tunnen itseni epäonnistuneeksi.

Ehkä tuo kaveri, joka pyytää leffaan ja syömään puhuu muille kavereilleen sinusta ystävänään?

Ehkä tuo kaveri, joka pyytää leffaan ja syömään puhuu muille kavereilleen sinusta ystävänään?
Kiitos lohdutuksesta. En oikein tiedä, kun kommentoin yhteen hänelle tärkeään juttuun eri tavalla hänen ystävänsä ja sanoin siitä hänelle, niin hän sanoi "mutta kun ystävät kommentoivat sillä tavalla". Minusta tuntuu vaan että olen hänelle joku ns. seuralainen. Nuo ystävät ovat hänelläkin muualla.

Hei,
Onpa surullista kuulla, että koet noin. Yksinäiseksi itsensä tunteminen on tuskaista ja lopulta olemme kuitenkin yksin tässä maailmassa. Minua on useasti lohduttanut tämä Eeva Kilven runo
NUKKUMAAN KÄYDESSÄ AJATTELEN:
Nukkumaan käydessä ajattelen:

Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen kehun;
Sinä pieni, urhea nainen (mies), minä luotan sinuun.
-Eeva Kilpi
Anna itselesi hali ja sano rakastavasi ja että et ole epäonnistunut... tärkeintä ei ole mitä muut sinusta ajattelee vaan mitä itse itsesräsi ajattelet. Toivon että löydät tosi ystävän ja siihen asti viihdyt itsesi kanssa. Woimia ❤

Yhteistyössä