ystäviä jämsästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päxy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

päxy

Uusi jäsen
30.04.2010
2
0
1
hei! etsisin ystäviä joiden kanssa voisin viettää aikaa,jutella,käydä kävelyllä tehdä normi juttuja =) muutin joulukuussa 2009 jämsään helsingistä. täältä jämsästä en tunne ketään paitsi miesystäväni.

meille syntyi tyttö vauva helmikuussa 2010. eli olen äitiyslomalla ja päivät pelkästään vauvan kanssa käyvät aika yksitoikkoisiksi. olisi todella mukava jos täältä jämsästä tai lähiseuduilta löytyisi mukavaa seuraa.

olen 29- vuotias.luonteeltani aluksi ujo,mutta kun juttu lähtee luistamaan niin sitten siitä ei tule loppua. =) huumorintajuinen aivan varmasti.

susanna= lapseni nimi ja kuuluu 24h elämääni. tietysti on hetkiä jolloin lapsen isä kerkee myös hoitamaan,mutta kyllä se aika paljon minulle jää kun olen myös lapseni ainut ravinnon lähde =)
mulla ei ole ajokorttia joten olen aika "jumissa" täällä kotonani jollen sitten jaksa lähtee kävelemään jämsän keskustaan,mutta sepä siinä just on että se on pirun tylsää yksin ja siksi olisin todella iloinen jos löytyisi edes yksi ihminen josta saisin seuraa.
en ole ihminen joka viihtyy suuressa porukassa vaan pidän keskusteluista muutaman ihmisen porukoissa tai ihan vaan kaksistaan. siksi on iso kynnys lähteä kaksin vauvan kanssa johonkin kahvila tapaamisiin joita neuvolasta suositeltiin.
toivottavasti mulla käy hyvin ja joku ihana ihminen lukee tämän ja vastaisi :hug:

tässäpä olisi sähköposti osote: ujutsi@hotmail.com

Yhteistyössä