Y
yksinäinen omastako? syystä
Vieras
Taas näin joulun alla mietin että tuskin kertaakaan ovat ystävät ja kaverit vuoden aikana itse mulle soittaneet. Eivät kutsu lastensa juhliin tai mihinkään. itse yritän pitää edes joskus yhteyttä. Onko normaalia, pitääkö ymmärtää vai
sanonko suoraan että harmittaa kun ette pidä yhteyttä?
sanonko suoraan että harmittaa kun ette pidä yhteyttä?