ystävästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Kolmisen vuotta sitten tapahtui käänne elämässä jossa sain selville asioita jotka eivät ollenkaan miellyttäneet korviani. Haukuin ystäväni alimpaan helvettiin enkä sen jälkeen ole pitänyt mitään yhteyttä. Kaduilla on tultu monta kertaa vastaan eikä kumpikaan ole olevinaan tunnistanut toista. Mitään yhteyttä ei olla pidetty. Nyt menneenä vappuna sitten juttelin puhelimessa seurueen kanssa jossa tämä ko henkilö oli myös ja tuhannen päissään pyysin että hän tulee puhelimeen. Itkut siinä tuli sitten. Ystäväni sanoi, älä itke nyt on vappu nyt juhlitaan. Kohta sitten tapasimme ulkona. Halasimme pitkään, itkimme ja puhuimme. Vaihdoimme numerot ja hän vannoi aamulla kun on herännyt soittavansa minulle. (ystäväni on minua reilu 20 vuotta vanhempi, minä itse 24). Puhelin soittoa ei tullut, mutta tuli viesti kiitos viime öisestä mukavasta tapaamisesta ja juttutuokiosta, ps hyvää vappua. vastasin siihen että mitäs nyt sitten, että minusta juttutuokio merkkasi paljon. Hän siihen vastasi,notta haluaisi kaiken palaavan ennalleen. Minä siihen myös että tavataan kasvotusten ja puhutaan kaikki selväksi ja ollaan taas ystäviä...

tuon viestin jälkeen ei ole kuulunut mitään, emme ole edes kaupalla nähneet edes sattumalta mutta ei hän kyllä ole viesteihin vastannutkaan...

Mitä pitäisi tehdä? Sattuu niin saatanasti, kun Vappuna tajusi miten tärkeä ihminen hän minulle on...nyt tahtoisin korjata kaikki, mutta miten ja onko siinä järkeä??

tässä selailin aiemmpia ketjuja ja tämä pisti silmään...minusta tuo nyt näyttäisi siltä, ettei kyseinen ihminen joka siuta on satuttanut kehtaa nyt tulla päin naamaa puhumaan, ainakaan heti...vasta olette vappuna pitkästä aikaa kommunikoineet, niin anna hänellekkin aikaa.

Yhteistyössä