ystävänpäivälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *+*tyttö*+*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota sitä melaa mekkoon vaihteeksi taustapuolelta, vaikka kaksi kierrosta, jos sattuu kundi jaksamaan. Miehet sitä kovasti tuntuvat arvostavan. Lahja, josta jää hyvä mieli antajalle ja vastaanottajalle; eiköhän tuo vastaanottajakin myhäile tyytyväisyydestä hetken aikaa. Osta lahjapakkaukseksi hemaiseva alusasu.
Anna mennä, älä pihtaa. Ja jos kundi ei jaksa kahta kierrosta, sano, että voisi käydä vähäsen kuntoa välillä kohottamassa lenkillä ja kuntosalilla, jaksaisi paremmin.

Reipasta rytinää ystävänpäiväksi!

Olen miettinyt monesti, että haluaisin antaa miehelleni syntymäpäivä-/ystävänpäivä- tms. lahjaksi oikean yllätyksen...

Haluaisin hankkia hänelle ns. kotihieronnan. Kertoisin hieronnasta lahjakortissa ja ilmoittaisin ajan jolloin pitää olla kotona ja minun tietysti ""täytyisi"" olla silloin jossain muualla ja tulisin vasta myöhään.

Hierojan tulisi olla nuori, kaunis, hoikka ja isorintainen eli mieheni seksuaalisten haaveiden täyttymys. Ongelmana on lähinnä mistä sellaisen ""palveluntarjoajan"" löydän. Hän aloittaisi hieronnan normaalisti, mutta pukeutuneena niukkoihin vietteleviin vaatteisiin. Esim. hyvin istuvat farkut, jotka korostaisivat tiukkaa peppua ja valkoinen tiukka t-paita.

Mieheni olisi pelkässä pyyhkeessä ja nainen toisi mukanaan esim. viiniä, jonka tarkoituksena olisi hänen puheidensa mukanaan edistää rentoutumista hieronnassa. Nainen ""vahingossa"" kumartuisi nostelemaan tavaroita mieheni edessä ja koskettaisi rinnoillaan häntä hieroessaan. Mieheni maatessa vatsallaan, eli kun hän ei näkisi, nainen riisuisi paitansa, menisi mieheni eteen ja ohjaisi hänen kätensä isoille rinnoilleen.

Loppu olisi sitten miehestä kiinni... Ja luonnollisesti naisella olisi kondomeja mukanaan.

Tällaista olen haaveillut mielessäni, mutta en tiedä kuinka lähtisin sitä toteuttamaan... Paljon on nimittäin kiinni juuri oikeanlaisen ""hierojan"" löytämisestä...

Mä ostan sellasii söpöi nallekarhuja ja sit vaaleenpunasia pehmosydämmiä. Lähetän 58 hempeetä tekstaria omalle hani mussukalle ja tietysti mä leivon sille ihan oman sydän kermakakun. Eiks o ihquu?

Unohdin halloweenin, eikä joululahja erehdystäni paikannut. Muija on ollut jalat ristissä siitä lähtien. Taidan hankkia ystävänpäivän kunniaksi itselleni seksiystävän.

Halloween unhtui minultakin! Ja Kiitospäivän kalkkuna paloi uuniin. Sekös rassasi myös parisuhdetta. Onneksi laitoin kännykkään hälytyksen ""Fourth of July"", ettei ainakaan itsenäisyyspäivä unohtuisi.

Niinpä! Ystävänpäivälahjavinkeiksi pitäisi ehdotella kynttiläillallisia, aroma-öljyhierontoja, kivoja miestentuoksuja, veikeitä boxereita, leijona-riipuksia tai korkeintaan Leathermannia (joita miehellä on jo viisi)

Siis sellaisia lahjoja, joita naisen on kiva ostaa ja sitten katsoa kostein spanielinsilmin miehen suurta ILOA lahjaa avatessaan.

Mies ei kyllä vaadi mitään lahjoja, ei ainakaan ystävänpäivänä. Ei meinannut huolia mitään 60-vuotis lahjaksikaan, ostin kuitenkin kristallisen kynttilänjalan johon tuli kaiverrus.

Ajattelin tehdä sydämmen muotoisen omppupiirakan, siinä on ystävänpäivä juttuni.
Me pussaillaan ja halataan joka ikinen päivä muutenkin.

Enkä muuten lähettänyt korttejakaan kun vain neljä, ystävät kun ovat vähentyneet vuosien myötä.

Tein itse kortin sekä ostin Rakkautta on... - kirjan. Hyvin pientä muistamista, mutta tykkään muutenkin ostella miehelle kortteja ja yllättää hyvällä ruoalla. Ehkäpä hieron miehen hartioita tänään.

Ostin miehelleni suklaaleivoksen. Ostin itselleni ja lapsille joten pitihän sillekin ostaa. ; )

Itse en odota mieheltä mitään. Ei se osaa ostaa lahjoja. Ei vaikka antaisin vinkkejä.

Mutta ei se olekaan pääasia. Mies on muuten kiva, komea ja uskollinen, kaikkea ei voi saada.

Musta tuntuu vaan että mies on saanut kaiken. Vaimo joka on nätti, sporttinen, ikiliikkuja, energinen, osaava ja hellivä.
Miksei se siis koskaan vaivaudu ostamaan edes kukkia, pieni ele joka toisi valtavasti iloa ja ei vaatisi paljon mieheltä.

Ostan itselleni jotain kivaa. Vaikka 300 euron maksavan merkkilaukun, koska ""olen sen arvoinen""! Ja ihan omilla, ansaitsemilla rahoillani. Hyvää ystävänpäivää!

Yhteistyössä