Ystävänpäivälahja miehelle? En ole koskaan "joutunut" ostamaan. Neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideakoyha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideakoyha

Vieras
Mitä miehelle voisi ostaa? En ole ollut sellaisessa parisuhteessa, että olisi tehnyt mieli ostaa mitään toiselle. Nyt olen aivan rakastunut :) mitä voisi ostaa? Rahaa ei ole paljon käytettävissä, mutta idea tärkein :)

Tee jotain itse, se merkkai musta enemmän. Yksinkertaisimmillaan leivot vaikka sydämenmuotoisen kakun tai jos tiedän miehen olevan heikkona pullaan niin sitten sitä..

ei ole alkuhuuman jälkeen ole enään ollut tapana ystävänpäivälahjoja antaa.Kerran lähetin töihin hänelle sellasen suklaa-ystävänpäiväkortin ja toisella kertaa annoin nallen jolla sydän sylissä.Kaupassa paljon kaikkee ystävänpäivä krääsää.

Jos lähetän jotain 10pvä niin siinähän on mahdollisuus että on jo perjantaina perillä. Haluaisin että on vasta maanantaina, koska olen menossa hänen luokseen perjantaina ja olisi kiva että saisi lähettämäni jutun vasta maanantaina

[QUOTE="Ideaköyhä";23085065]Nalle ois rakkaudenosoitus :D kyllä sille varmaan paikka löytyisi miehen kotoa, oisko se sit hyvä, jos siinä lukis rakastan sinua[/QUOTE]

Aika monen mun tapaaman ukon himasta löytyy tällasia "ällöttävyyksiä" joissa lukee jotain sokerista :D Ei sitä, en mä kyll usko että ne niistä "tykkää ja alkaa hutamaan IhQa", mutta kyllä mies on varmasti otettu :D

En ostaisi itse mitään jos joudun muilta kysymään, se on sen verran henkilökohtaista tuo lahjojen antaminen. Itse tiedät miehesi minkä tyyppinen hän ja mistä tykkää. Hemmotteluksi menee, eikä lahja tosin ole ystävänpäivänä mun mielestä pakollinenkaan!

Yhteistyössä