"Ystäväni"! Voit lopettaa miehelleni flirttailun, häntä ei kiinnosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vähän ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vähän ärsyttää

Vieras
Ainoa syy miksi hän nauraa jutuillesi on se, että hän flirttailee AINA ja kaikille ja kokee tarvetta mielistellä..

Ei se, että olet minua hoikempi vaikuta asiaan vaikka niin tunnut luulevan. Kysyithän kerran mitä mieheni tykkää kun olen lihonut- voi kuule kyllä tykkää minusta edelleen! Etsi sinä itsellesi IHAN OMA mies! Kiitos!

No just! En ymmärrä tollasta!
Mulla oli ystävä , joka teki samaa aina.. sillon kun seurustelin.. Yritti kaikkensa jotta ois saanu mun poikaystävän.. Luulen et tähän osasyynä oli kun silloin joskus yks jätkä halus mut mut ei me sitten oltu kuitenkaan, vaan pysyttiin vaan kavereina.. ja ne alko sit seukkaa.. eikä tää tyttö sit sietny sitä et mä olin kaveri tän pojan kanssa.
Ja samoin kävi aikuis iällä, eli yks halus mut ..jne.. sen jälkeen ku tää oli sinkku tai seurusteli tää mun "ystävä" niin koko ajan flirttaili ja yritti mun "miestä"..

ystäväni ei vain tiedä sitä. Minä tiedän ja minua se ei häiritse koska tiedän hänen tekevän tuota myös miehille jne. siis on todella sosiaalinen ja nauraa toisten jutuille ja on yltiöpositiivinen. Mr. sunshine.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ystäväni ei vain tiedä sitä. Minä tiedän ja minua se ei häiritse koska tiedän hänen tekevän tuota myös miehille jne. siis on todella sosiaalinen ja nauraa toisten jutuille ja on yltiöpositiivinen. Mr. sunshine.

Toisinsanoen se ei ole flirttailua, vaan iloisuutta?

Ymmärsinkö oikein? Sun miehellä on oikeus olla iloinen, kun taas kaikkien muiden maailman ihmisten velvollisuus on murjottaa miehesi seurassa?

Asian voisi ottaa myös sillä tavoin, että jos tuo "ystäväsi" olisi murjottava miehesi läsnäollessa, niin se olisi viesti, että "Älä tule mun seuraani tuon äijäpaskasi kanssa; se on meidän tyttöjen tiellä ja parempi kuin ymmärtäisit heivata koko ukon niin meillä olisi ilman tuota riippakiveä kivempaa keskenään!".

tämä nainen tekee koko ajan itseään tykö miehelleni, ei niin että heillä olisi mitään niinkään puhuttavaa vaan, mielestäni härnäilee, myöskin "kerjää" hyväksyntää jne. Ehkä tätä on vaikea kuvitella, jos ei ole moista kokenut. Jotkut naiset (varsinkin 30+ sinkut) on kovastikin miehen kipeitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä nainen tekee koko ajan itseään tykö miehelleni, ei niin että heillä olisi mitään niinkään puhuttavaa vaan, mielestäni härnäilee, myöskin "kerjää" hyväksyntää jne. Ehkä tätä on vaikea kuvitella, jos ei ole moista kokenut. Jotkut naiset (varsinkin 30+ sinkut) on kovastikin miehen kipeitä..

Mun mielestä sun kannattaa puhua miehen kanssa ja pyytää, että mies tekis asian itse selväksi tälle tyrkylle. Silloin teidän välit säilyis hyvänä ja se varmaan tajuis lopettaa. Mies voisi vaikka kehua sinua oikein makiasti. ;)

täytyy myöntää, että vähän olen miehellekin kiukkuuntunut, koska ei osaa selvästi osoittaa ettei voisi vähempää kiinnostaa tai tosiaan tuoda reilusti julki miten paljon minusta tykkää..

Minä tekisin tuollaiselle tyrkylle juuri niin. En siis antaisi sellaista tunnetta, että hän on hauska tai ihana kjos ei ole + kehuisin omaa kumppaniani reilusti hänen läsnäollessaan. Nyt varmaan kaverilla on sellainen olo, että mieheni kuolaa hänen perään, vaikka se ei ole niin.

Miksi raahaat miestäsi mukana, jos olet "ystäväsi" kanssa liikkeellä? Kaikkia miehiä on aina ja kaikkialla velvollisuus härnätä! Jätä kotiin tuollainen! Miehellä, jota ei saa härnätä, ei ole tyttökaveriporukassa mitään viihdearvoa!

ja näin siis useimmiten, koska hän on sinkku ja meillä on pieniä lapsia.. Ymmärrän pointtinne että mies voi myös "lopettaa". Mutta itse näen mitä silmieni alla tämä kaveri yrittää, ja se on loukkaavaa, mieheni vaan ei osaa olla tyly vaan hämillään hymistelee ja yrittää olla "kiva".

Kaveri on myös sanonut minulle (kuten jo kerroin), että miten mieheni hyväksyy nykyisen painoni. Sitä kun vissiin on 30+ sinkun vaikea tajuta, että elämässä on muutakin kuin oma ulkonäkö.

Onko miehesi komea vai tavis? Jos kaverisi on ulkonäöltään suorastaan häikäisevä ja miehesi tavis, niin voi olla, että kaverisi on avoimen flirttaileva miehesi seurassa, koska pitää itsestään selvänä, että kaikki ymmärtävät, ettei hänelle noin ruma/tavallinen mies kelpaisi kuitenkaan muuten kuin kaveriksi!

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Onko miehesi komea vai tavis? Jos kaverisi on ulkonäöltään suorastaan häikäisevä ja miehesi tavis, niin voi olla, että kaverisi on avoimen flirttaileva miehesi seurassa, koska pitää itsestään selvänä, että kaikki ymmärtävät, ettei hänelle noin ruma/tavallinen mies kelpaisi kuitenkaan muuten kuin kaveriksi!

Toi on ihan outo ajattelutapa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä jos miehesi lopettaisi myös flirttailun?

Peesi...Mies voisi myös lopettaa, turhaan naista syyllistät

Jos ukkosi flirttailee takaisin niin miksi naisen pitäisi lopettaa, kun toinen lyö vettä myllyyn? Entä jos nainen luulee, että on molemmin puolista leikkiä?
Miksi kevyt flirtti on sallittu miehellesi eikä sitä pidä ottaa tosissaan, mutta naiselle ei (vaikkei sitäkään varmaan ole tarkoitettu tosissaan otettavaksi)?

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos miehesi lopettaisi myös flirttailun?

Peesi...Mies voisi myös lopettaa, turhaan naista syyllistät

Jos ukkosi flirttailee takaisin niin miksi naisen pitäisi lopettaa, kun toinen lyö vettä myllyyn? Entä jos nainen luulee, että on molemmin puolista leikkiä?
Miksi kevyt flirtti on sallittu miehellesi eikä sitä pidä ottaa tosissaan, mutta naiselle ei (vaikkei sitäkään varmaan ole tarkoitettu tosissaan otettavaksi)?

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan =)

Mun mielestä se ei ole flirttiä, jos mies puhuu samoin myös miehille.

Mulla vähän vastaava tilanne... ystäväni aina yrittä flirtata mieheni kanssa, mutta mies on hänelle vain tavallinen mukava oma itsensä ja tää mun kaveri luulee, että se on sille spesiaalimukava. Kun se vaan oikeesti on mukava kaikille!

Mä en enää soittele tälle mun kaverille, koska mun mielestä on loukkaava, että se yrittää tulla meidän väliin, tyyliin "Kimmo, mä näin että sä kyttäsit mun persettä kun nousin ylös sohvalta", vaikka mies ei varmasti ole kytännyt sen persettä (mulla on omastakin mielestäni parempi perse ku sillä) eikä se mun kaveri tosiaan sano sitä huumorilla, vaan silleen "piilossa", luullen, etten kuule...

Alkuperäinen kirjoittaja abc:

Toi on ihan outo ajattelutapa. :o

ap:n kertomuksesta nimenomaisesti ymmärsin, että kyse on pinnallisesta ihmisestä!

Minulla on ollut vähän samanlainen ajattelutapa, kun olen ollut itseäni reilusti vanhempien miesten (en välttämättä suhteellisesti rumempien) seurassa! Olen vanhempien miesten kanssa rennompi kuin usein samanikäisten, koska yleensä oletan kaikkien ymmärtävän, etten minä ottaisi miestä, joka voisi olla isäni! Tämä päti varsinkin silloin, kun olin hyvin nuori, vähän päälle 20. Pettymys oli sitten sitäkin karvaampi, jos minusta oltiin mustasukkaisia eikä ymmärretty, etten tavallaan ole pariutumismielessä (omasta mielestäni!) samaa porukkaa! Selitinköhän vaikeasti?