Mitäs sitten? Ei siinä jaksossa ollut mun mielestä mitään pahaa, turhaan oli liian korkea ikäraja jaksolle! Sä ehkä haluat kasvattaa lapsesi pumpulissa. Mutta kyllä mä annoin lasteni katsoa jakson ja he tietävät että se on pelkkää satua..
Kyllä mun 9-vuotias ymmärtäisi, että tuo on pelkkää teatteria eikä kukaan oikeasti kuollut, mutta en mä silti anna tytön Salkkareita katsoa. Siinä on paljon muuta sellaista, mitä hänen ei tarvitse vielä nähdä.
Salkkareissa puhutaan asiaa, tavallisia ongelmia. Annoin kuopukseni aikoinaan katsoa kanssani ja samalla keskustelimme aiheista, oikein sopiva tilaisuus.