Ystäväni oli antanut 10-vuotiaan katsoa eiliset Salkkarit.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko muka ok?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs sitten? Ei siinä jaksossa ollut mun mielestä mitään pahaa, turhaan oli liian korkea ikäraja jaksolle! Sä ehkä haluat kasvattaa lapsesi pumpulissa. Mutta kyllä mä annoin lasteni katsoa jakson ja he tietävät että se on pelkkää satua.. :)
 

Yhteistyössä