Ä
Äiti
Vieras
No ei mustakaan tuossa ole mitään ihmeellistä....jossain vaiheessa itsekin ajattelin jääväni lapsettomaksi, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Yksi lapsi kuitenkin riittää ja sterilisaatio on tehtynä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja L:itsekkäitä todella
Alkuperäinen kirjoittaja anna:en minäkään aio hankkia lapsia, kun ei ole varaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja anna:en minäkään aio hankkia lapsia, kun ei ole varaa.
Tätä mä en kyllä tajua. Ei siihen erityisemmin varaa tarvita. Ellei sitten ole pakko olla Reimatecit ja muut..
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja anna:en minäkään aio hankkia lapsia, kun ei ole varaa.
Tätä mä en kyllä tajua. Ei siihen erityisemmin varaa tarvita. Ellei sitten ole pakko olla Reimatecit ja muut..
tarvitaan kun haluaa lapselleen parasta. hyvän kodin ja kaikki muut tarvikkeet ja ruuan. näillä tuloilla en varmaan koskaan hanki lasta.koska pitäähän minunkin nauttia elämästä. en halua joutua sossun luukulle. tietysti jos tuleva mieheni on varakas niin hankin lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mun on pakko sanoa, että mä pidän sitä outona =) Lisääntyminen on kuitenkin alkukantainen biologinen tarve, on siinä jotain outoa, jos yhdeltä se puuttuu.
Mutta ei siis mun maailmaa häiritte jos joku ei lapsia halua. Paitti jos se on joku, kenen kanssa vois seurustella. Sit häiritsee, paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja L:itsekkäitä todella
Kuinka niin? Ei kaikkien tarvi ottaa koiraakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei mun mielestäni lainkaan erikoinen. En minäkään halua papukaijaa lemmikiksi.