Ystävänhaku -ilmoitukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kahteen ystävänhaku -ilmoitukseen olen vastannut parin viikon aikana täällä eikä vastausta ole kuulunut. Molemmat, joille olen vastannut niin ovat olleet samasta kaupungista kuin minä ja kertoivat olevansa vailla ystävää. Y-viestiä lähetin molemmille, mutta ei vastausta kuulu.

Ihmetyttää moinen, että kaivataan ystävää eikä sitten vastata edes ilmoituksiin. Ehkä siksi ovatkin yksinäisiä, kun eivät pidä yhteyttä ihmisiin?
 

Yhteistyössä