V
vieras
Vieras
Kahteen ystävänhaku -ilmoitukseen olen vastannut parin viikon aikana täällä eikä vastausta ole kuulunut. Molemmat, joille olen vastannut niin ovat olleet samasta kaupungista kuin minä ja kertoivat olevansa vailla ystävää. Y-viestiä lähetin molemmille, mutta ei vastausta kuulu.
Ihmetyttää moinen, että kaivataan ystävää eikä sitten vastata edes ilmoituksiin. Ehkä siksi ovatkin yksinäisiä, kun eivät pidä yhteyttä ihmisiin?
Ihmetyttää moinen, että kaivataan ystävää eikä sitten vastata edes ilmoituksiin. Ehkä siksi ovatkin yksinäisiä, kun eivät pidä yhteyttä ihmisiin?