V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En muista sitä sateenkaarijuttua, mutta tämä on minusta aivan ihana ja surullinen. Sopii hyvin osanotoksi ystävän menettäneelle.
Koiratta
on kuonoa ja
kahta luppakorvaa yksinäisempi.
Yö
on toista hengitystä vajaa.
En pelkää. Ikävöin.
-Eeva Kilpi-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En muista sitä sateenkaarijuttua, mutta tämä on minusta aivan ihana ja surullinen. Sopii hyvin osanotoksi ystävän menettäneelle.
Koiratta
on kuonoa ja
Yö
En pelkää. Ikävöin.
-Eeva Kilpi-
voi kuin nätti
se on todella raskasta. Itse olen hautaan vienyt 5 koiraa, 19 vuotiaan, 21 v 8 kk ikäisen, 13 vuotiaan ja 2 berniä 9 vuotiaan ikäisenä. Jokaista on kova ikävä ja ystävän perheelle todella kova paikka, koira oli nuori.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En muista sitä sateenkaarijuttua, mutta tämä on minusta aivan ihana ja surullinen. Sopii hyvin osanotoksi ystävän menettäneelle.
Koiratta
on kuonoa ja
Yö
En pelkää. Ikävöin.
-Eeva Kilpi-
voi kuin nätti
Minulle tulee tuosta aina kyynel silmään. Mietin päivää, jolloin joutuu omasta koirasta luopumaan. Se tulee olemaan kova paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on todella raskasta. Itse olen hautaan vienyt 5 koiraa, 19 vuotiaan, 21 v 8 kk ikäisen, 13 vuotiaan ja 2 berniä 9 vuotiaan ikäisenä. Jokaista on kova ikävä ja ystävän perheelle todella kova paikka, koira oli nuori.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En muista sitä sateenkaarijuttua, mutta tämä on minusta aivan ihana ja surullinen. Sopii hyvin osanotoksi ystävän menettäneelle.
Koiratta
on kuonoa ja
Yö
En pelkää. Ikävöin.
-Eeva Kilpi-
voi kuin nätti
Minulle tulee tuosta aina kyynel silmään. Mietin päivää, jolloin joutuu omasta koirasta luopumaan. Se tulee olemaan kova paikka.
kiitos! Näinhän se on. Nämä kaksi oli kyllä todella vanhoja mutta todella rakkaita. Nyt meillä 2-vuotias sekarotuinen vipeltäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on todella raskasta. Itse olen hautaan vienyt 5 koiraa, 19 vuotiaan, 21 v 8 kk ikäisen, 13 vuotiaan ja 2 berniä 9 vuotiaan ikäisenä. Jokaista on kova ikävä ja ystävän perheelle todella kova paikka, koira oli nuori.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En muista sitä sateenkaarijuttua, mutta tämä on minusta aivan ihana ja surullinen. Sopii hyvin osanotoksi ystävän menettäneelle.
Koiratta
on kuonoa ja
Yö
En pelkää. Ikävöin.
-Eeva Kilpi-
voi kuin nätti
Otan osaa kaikkien koiriesi johdosta. Osan olet saanut pitää todella kauan. Tietysti mitä pidempään ystävänsä saa pitää, sitä vaikeampaa luopuminen on.