K
kurrrrpitsa
Vieras
Siis ystäväni kyllä haluaisi mennä ilman lapsia vaikka mihin.
Ja siis kyseessä ei todellakaan ole joka lauantainen juttu, saati edes sen kerran kuussa.
Jos luitte kunnolla niin mullakin on lapset kutakuinkin aina mukana kaikessa kun olen yh.
Mutta kun ehdotan ja annan valinnanvaraakin niin ei koskaan.
Ja ystäväni esim. otti kerran vapaata töistä (itselläni oli vapaa vkl sillon), valehteli miehelleen(joka myös töissä sillon), vei lapset päiväkotiin ja me lähdettiin shoppailemaan naapurikaupunkiin päiväksi.
Tavarat ilmeisesti jemmas ja kertoi ostaneensa sitten joskus toiste.
Musta TAAS jälleen kerran on outoa et se mies ei saa täällä juurikaan kritiikkiä vaan minä tai se asianhaara et joskus jotain haluais tehdä ihan ilman lapsia.
Ja tosiaan kyseessä muutamien tuntien kirpparikierros ja kahvittelu.
Ja kyllä se tapaamisen luonne muuttuu radikaalisti jos siinä on lapsia mukana.
Näin se vaan on!
Ja siis kyseessä ei todellakaan ole joka lauantainen juttu, saati edes sen kerran kuussa.
Jos luitte kunnolla niin mullakin on lapset kutakuinkin aina mukana kaikessa kun olen yh.
Mutta kun ehdotan ja annan valinnanvaraakin niin ei koskaan.
Ja ystäväni esim. otti kerran vapaata töistä (itselläni oli vapaa vkl sillon), valehteli miehelleen(joka myös töissä sillon), vei lapset päiväkotiin ja me lähdettiin shoppailemaan naapurikaupunkiin päiväksi.
Tavarat ilmeisesti jemmas ja kertoi ostaneensa sitten joskus toiste.
Musta TAAS jälleen kerran on outoa et se mies ei saa täällä juurikaan kritiikkiä vaan minä tai se asianhaara et joskus jotain haluais tehdä ihan ilman lapsia.
Ja tosiaan kyseessä muutamien tuntien kirpparikierros ja kahvittelu.
Ja kyllä se tapaamisen luonne muuttuu radikaalisti jos siinä on lapsia mukana.
Näin se vaan on!