Ystävän huono muisti alkaa ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mau

Vieras
En tiedä, onko kaikkien muidenkin seurassa samanlainen kuin minun seurassani. Aluksi ei muistanut, että olin kertonut hänelle jo jotain asioita. Kerroin esimerkiksi että muutamme ja juttelimme siitä. Parin viikon päästä puhuin jotain muuttoon liittyvää, ja tälle tuli ihan "yllätyksenä" että me olemma muuttamassa.

Sitten alkoi olla sitä, että kertoi minulle juttuja, jotka olin kertonut hänelle. Mutta niin, että ne olisivat tapahtuneet eräälle hänen toiselle ystävälleen. Puhui minun sanomisiani hänen sanomisinaan.

Kertoilee mulle itse juttuja, jotka on kertonut aikaisemminkin, mutta jokaisella kerralla eri tavalla. En usko että valehtelee, mutta ei vaan muista niitä juttuja. Tekijät vaihtaa paikkaa ja tapahtumat menee eri tavalla.

Varmaan pitäisi olla huolissaan, mutta minua lähinnä ärsyttää :ashamed: tulee sellainen olo, että hän ei kuuntele minua lainkaan, eikä muista yhtään mitä me olemme puhuneet keskenämme. En tiedä, onko muiden kanssa sama juttu, ehkä, ei ainakaan kaikkien.

Hän on varmaan paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Kyllä itsellänikin yhdessä vaiheessa meni aika sekaisin asiat, kun jatkuvasti oli eri ihmisten kanssa ja seuraelämä oli todella vilkasta. Joka päivä ulkona eri ihmisten kanssa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Hän on varmaan paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Kyllä itsellänikin yhdessä vaiheessa meni aika sekaisin asiat, kun jatkuvasti oli eri ihmisten kanssa ja seuraelämä oli todella vilkasta. Joka päivä ulkona eri ihmisten kanssa jne.

peesi

Ei välttämättä liity mitenkään keskittymiseen tai kuuntelemiseen.
Tätä tekstiä nimittäin kirjoittaa kuvailemasi henkilö.
Juuri sen takia että ei vain yksinkertaisesti muista, vaikka kuinka yrittää, aloitan melkein kaikki lauseet "kerroinko jo.." "olitko se sinä joka kertoi..."
Välitän ystävistäni, ja kuuntelen ja juttelen heidän kanssaan mielellään ja keskityn heihin täysillä kun heidän seurassaan olen. En vain muista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mau:
No mulla tulee siitä sellainen olo, että olen ihan kamalaa seuraa kun ei jakseta edes kuunnella tai keskittyä :/

Ei ku jotkut on semmosia, ettei ne muista mitä on puhuttu ja kuka on puhunut. Ei ole henkilökohtaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ei välttämättä liity mitenkään keskittymiseen tai kuuntelemiseen.
Tätä tekstiä nimittäin kirjoittaa kuvailemasi henkilö.
Juuri sen takia että ei vain yksinkertaisesti muista, vaikka kuinka yrittää, aloitan melkein kaikki lauseet "kerroinko jo.." "olitko se sinä joka kertoi..."
Välitän ystävistäni, ja kuuntelen ja juttelen heidän kanssaan mielellään ja keskityn heihin täysillä kun heidän seurassaan olen. En vain muista.

:wave: täälläkin samanlainen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mau:
No mulla tulee siitä sellainen olo, että olen ihan kamalaa seuraa kun ei jakseta edes kuunnella tai keskittyä :/

Ei ku jotkut on semmosia, ettei ne muista mitä on puhuttu ja kuka on puhunut. Ei ole henkilökohtaista.

No mä olen huomannut, että aika usein tällaisilla ihmisillä on sellainen yhdistävä tekijä, että ovat aika kiinnostuneita omasta itsestään ja melko itsekeskeisiä, ei välttämättä mitenkään ilkeällä tavalla mutta ajattelevat kaiken itsensä kautta ja ovat vähän korostuneen kiinnostuneita itsestään.

Yhteistyössä