ystävälle ystävä

tillintallintömpsis

Uusi jäsen
30.11.2012
6
0
1
Jos sulla olis ystävä, joka olis sinkku ja hirveästi kärsis siitä ja sen tekis myös selväksi sinulle, yrittäistikö auttaa häntä? Siis jos sulla olis vaikka sinkkuystäviä, koittaisitko kenties parittaa heitä, veisitkö sinkkuystäväsi ulkoilemaan, rohkaisisitko löytämään ystävän?

Edes aluksi? Eihän sitä kukaan kauaa jaksaisi eikä kenenkään päivätyökseen pitäisi ottaa, mutta koittaisitko edes auttaa?

no mun ystävä ei edes niin valitellut sinkkuuttaan, mutta kun itse tunsin yhden ihmisen jonka ajattelin sopivan hänelle niin heidän suostumuksella järkkäsin heille treffit. Heillä kolahti kunnolla ja treffit jatkui yön yli...nykyään ovat naimisissa ja perhettäkin on :)

No just tota mä meinasin... Mulla ei ole ystävää, jolle treffejä järkkäilisin, mutta olen itse ollut jo jonkun aikaa siinä tilanteessa, että tää sinkkuus alkaa olemaan ihan perseestä. En sitä jatkuvasti jankuta, mutta olen kyllä tehnyt kaikille selväksi, että asiasta kärsin ja mulle saa vaikka järjestää säpinää.

Mutta kukaan ei tee mitään. Siis niin tylsää ja surullista. Jos teillä on joku sinkkufrendi, auttakaa sitä tai kysykää ainakin haluaisko se apua. Sen avun pyytäminen ei ole ollenkaan niin helppoa.

Yhteistyössä