ystävä pariskuntamme nakkaa edellisen asukkaan postit roskiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rööttynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun mä muutin aikanaan ekaan omaan kämppään niin sain melkein vuoden verran ilmasen hesarin. edellinen asukas ei ollu keskeyttäny tilausta tai siirtäny uuteen osotteeseen ja lehti tulla tupsahteli melkein vuoden päivät.

vähän kyllä pisti miettimään, että olikohan asukas joutunut vankilaan/kuollut/jotenkin syyntakeeton kun ei ymmärtänyt maksamaansa (kallista ) lehteä siirtää uuteen osoitteeseen.

Meille tuli yhteen aikaan usein erääseen firmaan tarkoitettuja posteja, lehtiä ja laskuja. Osoite on täysin sama ikävä kyllä meillä ja firmalla, mutta postinumeron kuulusi olla eri, mutta jostain syystä noissa on ollut meidän postinumerokin. Mies on soittanut postiin ja siellä tyly vastaanotto asiaan: viekää oranssiin laatikkoon ja merkintä päälle, että osoite tuntematon. Itse olen myös ottanut postissa asioidessa puheeksi virkailijan kanssa asian, mutta onjeeksi sain: kaikki posti joka omaan laatikkoon jaetaan on omaa, siis laskut saa heittää pois jos ne ei ole itselleen vaan jaettu väärään laatikkoon. Ei se ihan noin meidän mielestä mene!

Yhteistyössä