Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mun faijalle ainakin sanottiin postista, että heittää roskiin vaan, jos tulee.... Ei se ole uuden asukkaan tehtävä huolehtia edellsien posteista, jos ei ole osoitteen muutosta tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mun faijalle ainakin sanottiin postista, että heittää roskiin vaan, jos tulee.... Ei se ole uuden asukkaan tehtävä huolehtia edellsien posteista, jos ei ole osoitteen muutosta tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mun faijalle ainakin sanottiin postista, että heittää roskiin vaan, jos tulee.... Ei se ole uuden asukkaan tehtävä huolehtia edellsien posteista, jos ei ole osoitteen muutosta tehnyt.
Vaikka osoitteenmuutoksen tekee, niin se ei mene läheskään joka paikkaan. Ja postin pitäisi siirtää kuukauden ajan automaattisesti posti uuteen osoitteeseen, vaikka siinä olisikin vanha osoite. Tämä vaan ei toimi sitten ollenkaan, jos muuttaa monta kertaa lyhyen ajan sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei saa laittaa? Ei sitä mikään kiellä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumurut07:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei saa laittaa? Ei sitä mikään kiellä.
no ei kiellä ei, mut minusta on aika törkeetä laittaa roskiin, seassa voi olla jotain tärkeää. mut kukin tavallaan. Olishan se kyl asukkaan velvollisuus ilmottaa se osote joka paikkaan vaihtuneeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Meillä "asuu" jo toista vuotta joku typy jolle tulee ihan sikana perintä ja muuta laskua. Isännöistiäkin jo soitti alkuun että pitäisi maksaa enemmän vesimaksuja kun tää "pirkko" asuu teillä väestörekisterin tietojen mukaan.
Eli joku on ilmoittanut väärän osoitteen maistraattiin ja ei vaivaudu poistamaan sitä.
Toivottavasti ei koskaan tuu ulosottomies hakeen meijjän telkkaria pirkon laskujen takeeksi.![]()
Isännöitsiä kyllä uskoi että täällä mitään pirkkoa asu ja ei siis oo talonkirjoilla meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja pikkumurut07:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei saa laittaa? Ei sitä mikään kiellä.
no ei kiellä ei, mut minusta on aika törkeetä laittaa roskiin, seassa voi olla jotain tärkeää. mut kukin tavallaan. Olishan se kyl asukkaan velvollisuus ilmottaa se osote joka paikkaan vaihtuneeksi.
Itse olen vähän suhteuttanut tuota tärkeellisyyttä:
Jos on luottokunnan laskut tms. virallisen näköinen kuori, tottakai koitan viedä takas sen postiin (tosin tuommoset tärkeät ne vasta kannattaakin edellisen asukkaan hoitaa itse uuteen osoitteeseen ja tehdä se osoitteenmuutosilmoitus).
Mut esim. viime jouluna edellisen asukkaan täältä jo pari vuotta aiemmin poismuuttaneelle entiselle avovaimolle tulleita joulukortteja en lähtenyt mihinkään kuskaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Meillä "asuu" jo toista vuotta joku typy jolle tulee ihan sikana perintä ja muuta laskua. Isännöistiäkin jo soitti alkuun että pitäisi maksaa enemmän vesimaksuja kun tää "pirkko" asuu teillä väestörekisterin tietojen mukaan.
Eli joku on ilmoittanut väärän osoitteen maistraattiin ja ei vaivaudu poistamaan sitä.
Toivottavasti ei koskaan tuu ulosottomies hakeen meijjän telkkaria pirkon laskujen takeeksi.![]()
Isännöitsiä kyllä uskoi että täällä mitään pirkkoa asu ja ei siis oo talonkirjoilla meillä.
Mä varmaan soittaisin itse maistraattiin ja selvittäisin niille, et sorppa, joku on pissittäny teitä silmään...
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumurut07:kävivät meillä kylässä ja sanoivat. Ovat vuoden verran asuneet jo tuossa samassa asunnossa ja vieläkin tulee edellisen asukkaan postia sinne,
!!!!!!! ovat tehneet postille ilmon ja vieneet postiin niit ja sieltä on aina sanottu, et enään ei tule, mutta aina kuitenkin tulee. Olin ihan suu auki, etteihän niit roskiin saa laittaa.!!!!!
Meki ollaan asuttu täs kohta kolme vuotta ja meillekkin sillön tällön tulee edellisen asukkaan posteja, mut mie kiikutan aina seuraavalla kauppa/posti reissulla ne postiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Niin kauan kun en ole postissa töissä, en kyllä aio raahata kenenkään posteja minnekään. Kaikkien oma asia siirtää postit uuteen osoitteeseen ja jos ei sitä tee, niin ei varmaan postejaan kaipaakaan.
(ja niin, en ole aina itsekään tehnyt postiin edelleenlähettämisdiilin, ja olenkin saanut siitä joskus kärsiä, mutta omapa on asiani)