Ystävä joka pireskelee aina kylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on ystävä joka piereskelee aina meillä kylässä. Kyllähän minä ymmärrän jos mahaa kovasti kiristää tai vahingossa mutta hän ihan tahallaan estottomasti päästelee ja nauraakin siihen päälle vielä se joka perua pidättää sillä on jotain salattavaa.
Ja kyse siis naispuolisesta ystävästä :( Olenkin nykyään keksinyt tekosyitä miksi hän ei ole päässyt meille kylään kun en vaan jaksa aina alkaa siivoamaan ja tuulettamaan koko asuntoa hänen jälkeen.
Olen sanonut hänelle joskus tuosta pieru jutusta mutta hän tosiaan vaan nauraa.
Minua ei naurata kun on pieniä lapsiakin talossa jotka tietenkin ottavat oppia. Lapselta tuon käytöksen tietysti vielä voinkin ymmärtää mutta aikuiselta naispuoliselta ihmiseltä?

Tiedät mitä hankit sille synttäri-/joululahjaksi
herk%C3%A4n-vatsan-valinnat.jpg
(y)

Tiedät itsekin, ettei tuollainen kuulu normaalin aikuisen käytökseen ....onko tämä ystävä jotenkin "vajaa", kehitysvammainen, yksinkertainen.....vai mitä?

Anna ystävällesi seuraavalla vierailulla joku tappi, vaikkapa viinipullon korkki, jolla sulkee kaasuputken pään teille tullessaan.
Jos pitkään viihtyy, niin käske mennä pihalle välillä raottamaan, että ei paine kasaudu liikaa.

Useimmat palstalaisethan myrkyttävät OMAN kotinsa ilmaa piereskelemällä. Ehkä he ovat tottuneet siihen käryyn, eivät tuuleta turhia, ovat vaan tottuneet siihen, sitten kun vieras tulee taloon niin :X huh! Sama se on kun ei ihmiset enää huomaa mikä lemu heidän kodissaan on kissan/koiran takia. Kissanomistajanhan tunnistaa vaikka esim kun se istuu bussissa viereen, hajusta siis.

Eli isompi ongelma se monilla on ihan omien perheenjäsenten kaasuttelu mutta siihen vaan totutaan. Vastaavasti kuin totutaan että ei käydä suihkussa, enhän minä haise...

Yhteistyössä