Ystävä ihastui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
minuun.

Mitäs tekis tilanteelle. Olemme olleet ystäviä vuositolkulla. Lapsemme on hyviä kavereita, molemmilla useampi lapsi ja ikähaarukka suunnilleen sama. Minulla mies, ystävä on yh.

Ystävä tunnusti olevansa tosi ihastunut ja haluaa kanssani jotain. Joskus. Tai toivoisi minun innostuvan hänen kanssaan leikittelemään. En innostu.

On katsellut mua jo pitkään, kertoi näin. En ole huomannut, tajunnut, käsittänyt.

Harmittaa, jos tämä vaikuttaa väleihin ja olemiseen. Vaikuttaahan se totta kai.

Olen hoikka, poikamainen, lyhythiuksinen, urheilullinen, liikkuva. Ja kuulemma helvetin haluttava. Apua.

Minulle kävi samoin. Siis ystävä ihastui minuun. Tai en tiedä kumpi ensin.. hän sen ekana tunnusti. Nyt meillä on ollut salasuhde muutaman vuoden ajan. Lapsia kummallakin, toinen yh, toinen naimisissa.

no ku sä et ihastunut, niin asian kanssa ole mitään ongelmaa. Vai oletko imarreltu?

Imareltuko. En kai. En osaa olla. Lähinnä jotenkin järkyttynyt tyhmyydestä ja sokeudestani. Ja ihmeissäni ja harmissanikin. Tuo ystävä on nimittäin tosi hyvä ystävä ja meidän lapset aivan varmasti pitää yhtä pitkään.

Harmittaa, koska tuo tieto varmaan vaikuttaa olemiseeni. Jopa pukeutumiseen, juttuihin ja tekemisiin. Ainakin näin lyhyellä aikavälillä ajateltuna...

[QUOTE="nyt harmaana";28590791]Minulle kävi samoin. Siis ystävä ihastui minuun. Tai en tiedä kumpi ensin.. hän sen ekana tunnusti. Nyt meillä on ollut salasuhde muutaman vuoden ajan. Lapsia kummallakin, toinen yh, toinen naimisissa.[/QUOTE]

Okei. En pidä tätä omalla kohdallani mahdollisena millään tapaa. Myönnän kyllä joskus teininä testanneeni myös naista. Se jäi yhteen testiin. Ei ollut niin kivaa.

Kai tässä jatketaan, kuten ennenkin. Uimahallireissut yms. riisuuntumista vaativat saattaa käydä vähiin.

Laantuukohan tuo?

En ymmärrä mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä. Olen bi ja tuntenut vetoa useampaankin hetero ystävääni. Ei tuollainen asia tee sinusta mitenkään erikoista tai poikkeuksellista.

En ymmärrä mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä. Olen bi ja tuntenut vetoa useampaankin hetero ystävääni. Ei tuollainen asia tee sinusta mitenkään erikoista tai poikkeuksellista.

Jaa siis olenko väittänyt olevani ihmeellinen. Olen tavallinen työssäkäyvä perheenäiti. Jolla on lapsia ja mies. Jolla on ihan tavallinen elämä ja ystäviä.

Luulin, että näin käy muille tai elokuvissa tai unessa. Miten joku ihastuu minuun? Ja kunnolla. Sitä hämmästelen. Halusi kertoa kuitenkin pitkään mietittyään.

Pelkään tämän vaikuttavan suhteeseemme. Ei muuta.

Mutta oletko sä kertonut ystävillesi näistä ihastumisista?

Mun mielestä tuommoista ei kerrota ystävälle. Pahimmassa tapauksessa menee koko ystävyys pilalle. Enkä mä ainakaan osaisi tuommoisen tunnustuksen jälkeen olla luontevasti ystävän kanssa tekemisissä. Jotenkin tarkkailisin koko ajan, vilkuileeko se mua, tai miten käyttäytyisin ja pukeutuisin.

Sanot että olet uskollinen etkä ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Miksi asian pitäisi vaikuttaa ystävyyteen, jos hän ei ala ahdistelemaan. Puolisolleni kertoisin kyllä tapahtumasta.

Sanot että olet uskollinen etkä ole kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Miksi asian pitäisi vaikuttaa ystävyyteen, jos hän ei ala ahdistelemaan. Puolisolleni kertoisin kyllä tapahtumasta.

Kerroin. Mies ihmetteli aikansa ja sanoi sitten, että saatat miellyttää naistakin ulkoisesti. Ja kehotti olemaan, kuten ennenkin häiriintymättä tästä episodista millään tapaa. Mies tietää meidän lujan ystävyyssuhteen kuitenkin ja sanoikin, että toivottavati ei vaikuta väleihinne.

• Tykkää
Reactions: Data