Ystävä ei kutsunut häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pessi

Aktiivinen jäsen
12.06.2007
18 535
1
36
Hmph. Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella, kaverini on menossa naimisiin. Kutsua ei ole kuulunut, häät ovat ensi kuussa.
Kyllä mä oletin ilman muuta että meidän perhe kutsutaan, noin kuukausi sitten viimeksi puhuttiin näistä tulevista häistä.

Ihan "kunnon" häät tulossa. Kaikki tulee todennäköisesti olemaan erittäin suureellista, tän ihmisen tuntien.
Kyllä vähän kummastuttaa, meillä saman ikäiset lapset ja ollaan jo vuosia tunnettu jne :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ihan "kunnon" häät tulossa. Kaikki tulee todennäköisesti olemaan erittäin suureellista, tän ihmisen tuntien.
Kyllä vähän kummastuttaa, meillä saman ikäiset lapset ja ollaan jo vuosia tunnettu jne :(

No jospa ovat yhtä hitaita kuin eräs pari. Kertoi häistään varmasti vuotta aikaisemmin,suunnitteli ja touhotti mutta kutsut veivät postilaatikkoon 2 vkoa ennen h-hetkeä. Häät vielä heinäkuulla joten vieraskato oli aika iso. Ja morsian itse kertoi että niin tohkeissaan suunnitteli kaikkea muuta, mutta ne kutsut unohtui

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Jos olis kyse mun ystävästä, niin mä kysyisin ihan suoraan...

Näen viikonloppuna tämän tulevan rouvan. En kyl kehtaa kysyä, vähänkö noloa sille. Takellella jotain että joo ei me olla kutsuttu teitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Jos olis kyse mun ystävästä, niin mä kysyisin ihan suoraan...

Näen viikonloppuna tämän tulevan rouvan. En kyl kehtaa kysyä, vähänkö noloa sille. Takellella jotain että joo ei me olla kutsuttu teitä...

No niin no... Mulla ja mun ystävillä semmoiset välit, et puhutaan ihan suoraan. =)

Ne on HEIDÄN häät ja heillä on oikeus päättää ketä ne sinne haluaa ja ketä ei. Jos sinne on jo tulossa paljon porukkaa ja budjetti rajallinen, niin joistakin vaan on karsittava,tuskin te siinä tilanteessa ainoita ootte jotka jää ilman kutsua. Taikka jos hän ei vaan pidä teidän ystävyyttä niin hyvänä että kutsuis,eihän sitä tiedä. Mua ainakin ärsytti oikeen kun meillä oli keväällä ristiäiset ja muutama sukulainen jota en edes tunne kunnolla puhuivat "että sitten kun me tullaan ristiäisiin..." Enkä ollut edes ajatellut että heitä kutsuisin,enkä kutsunu. Samanlailla puhui yks kaverikin,eikä hänellekkään kutsua lähtenyt. Ne oli meidän juhlat ja me päätettiin ketä sinne tulee ja ketä ei,yhtäkään kaveria ei kutsuttu kun lähimmistä sukulaisistakin tuli jo yli 40 henkee ja se riitti meille. Ei pidä pitää liian itsestäänselvänä, että tottakai se meidät kutsuu...

Mun mielestä häitä ja ristiäisiä ei voi verrata toisiinsa. Meillä ainakin ristiäiset oli ihan vain perheen tilaisuus.
Ei hän varmaan pidäkään meidän ystävyyttä niin korkeassa arvossa kuin minä, sitä mä tässä ihmettelinkin :(

Yhteistyössä