Ystäviä Turusta

• Viestiketjun aloittaja Haniina
  • Ensimmäinen viesti
Haniina
Moikka!

Olen 29v. nainen Turusta ja mietin että missä voisi törmätä uusiin tuttavuuksiin? Olisi kiva saada ystäviä seuraksi esim.kahville yms. mutta tuntuu ettei oikein harrastuksista yms. saa kavereita.
Ja joo ei kiitos mitään Turku on paska paikka ja turkulaiset tylyjä ja sisäänpäinlämpeäviä yms...

• Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Kaverii
Vieläkö olet kaveria vailla? Täällä olisi 26-vuotias nainen, joka hetki sitten muutti Turkuun. Omat kaverit asuu muilla paikkakunnilla, joten olisi kiva saada uusia! :)

vierailija
Heips! Täällä kolmekymppinen turkulais nainen, joka ottais myöskin ilolla vastaan uusia ystäviä ! Oon ehkä viimeisiä ikäisiäni sinkkuja (se ei siis ole mikään ehto ystävyydelle ) mutta huomaan etääntyväni ystävistä joilla on erilaiset asiat ajankohtaisia.
Itse rakastan liikuntaa, muutamaa pikkuista elukkaani, seikkailuja, keittiö psykologiaa, tanssimista, aurinkoisia terasseja, kahvia, vanhat autot - karkkeja, nauramista, pieniä patikointi retkiä, road trippejä ja hassuttelua.
Mut oon myös aikamoinen jahkailija ja keskellä jonkun sortin kolmenkympin kriisiä .

Jos kaikki faktat kuultuasikin kiinnostaa, niin laita viestiä tinis85@outlook.com.

vierailija
Mäkin haluaisin kavereita!! Olen 28-vuotias parisuhteessa oleva nainen. Asun Martissa. Ei ole yhtään kaveria tällä hetkellä, kun kaikki ovat toisessa kaupungissa. Ja tykkäisin tehdä vaikka mitä! Tykkään esim. liikunnasta ja eri lajien kokeilemisesta, ruoasta, kahvittelusta, taiteesta, elokuvista, musiikista, neulomisesta ymsyms. Olis siistiä jos voitais järjestää joku tapaaminen jossain! :D Mun sähköposti on kokookokko@yahoo.com

vierailija
Mulla oli vastaavia ilmoituksia joissa etsin kavereita Turusta. Jokaikinen kirjoitteli muutaman kerran ja sitten loppui yhteydenpito. Toivon että sulla käy parempi tuuri.

Yhteistyössä