miu
Tunnustakaa ketkä olette ja oletteko saaneet uusia ystäviä tämän palstan kautta?tai kirjekavereita jne.
aamenAlkuperäinen kirjoittaja miu:se on kumma että nuo "ystävät" kaikkoavat kun saa lapsia...
peesiAlkuperäinen kirjoittaja miu:se on kumma että nuo "ystävät" kaikkoavat kun saa lapsia...
kelpaisi tännekin.. aina vain tyhjiä lupauksia "ystäviltä"Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
mistäpäin olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja lily:kelpaisi tännekin.. aina vain tyhjiä lupauksia "ystäviltä"Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
Täälä kun paljon pyörii niin oppii huomaamaan miten jollakulla saattaa olla samantyyppisiä ajatuksia kun itelläkin... Siitä sitten rohkeesti vaan viestiä laittamaan, joko yleisesti tän palstan kautta tai sitten kun rekistreöi nikin niin yksityisviesteinAlkuperäinen kirjoittaja miu:No miten täällä tutustutaan ihmisiin?
mikkelistä. sinä varmaan hesasta tai tampereelta.. miun tuurillaAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mistäpäin olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja lily:kelpaisi tännekin.. aina vain tyhjiä lupauksia "ystäviltä"Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty:
No turusta :|Alkuperäinen kirjoittaja lily:mikkelistä. sinä varmaan hesasta tai tampereelta.. miun tuurillaAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mistäpäin olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja lily:kelpaisi tännekin.. aina vain tyhjiä lupauksia "ystäviltä"Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mä voisin ottaa sellasen ystävän joka jaksaa käydä kylässä/ ottaa meitä vastaan.. eikä asiat jää vaan puheen tasolle :snotty: